۲۴۲۹۹
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

قسمت دوم

فنگ شویی و تاثیرات آن بر شما

اگر بتوانیم طریقه ترکیب انرژی خود با انرژی موجود در اطرافمان را تحت کنترل قرار دهیم، خواهیم توانست بر احساسات خود تاثیر بذاریم.هدف این است که بدانیم برای ایجاد تغییراتی درونی که منجر به موفقیتمان می شوند، به چه چیزی احتیاج داریم.

فنگ شویی و تاثیرات آن بر شما



برترین ها : اگر بتوانیم طریقه ترکیب انرژی خود با انرژی موجود در اطرافمان را تحت کنترل قرار دهیم، خواهیم توانست بر احساسات خود تاثیر بذاریم.هدف این است که بدانیم برای ایجاد تغییراتی درونی که منجر به موفقیتمان می شوند، به چه چیزی احتیاج داریم. بنابراین اگر احساس می کنید برای موفقیت به اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارید، از فنگ شویی برای افزایش آن استفاده کنید.

فنگ شویی می تواند در هر جنبه ای از زندگی که می تواند تحت تاثیر مستقیم شما قرار بگیرد، به کار رود. مثلاً برای داشتن دوستان بیشتر باید برون گرا تر و اجتماعی تر باشیم با برای داشتن یک رابطه رومانتیک موفق لازم است درک و تفاهم بیشتری از خود نشان دهیم. با این حال فنگ شویی نمی تواند بر چیزهایی که کاملاً خارج از کنترل ما هستند اثری داشته باشد. بنابراین انتظار نداشته باشید ناگهان چندین میلیون پول به دستتان برسد، یا یک بیماری لاعلاج ناگهان برطرف شود.

فنگ شویی و تاثیرات آن بر شما

فنگ شویی بر پایه بعضی مفاهیم استوار است، و این مفاهیم مانند هر مفهوم دیگری خودِ واقعیت نیستند. فنگ شویی در واقع راهی ساده برای ادراک جهان است. اصل مطلب این نیست که کدام مطلب درست و کدام یک نادرست است بلکه این است که کدام مفاهیم یا سیستم عقیدتی برای ما مناسب است. هرچیزی که به عنوان فنگ شویی استفاده شود باید انرژی پیرامون شما یا نحوه جذب آن را تغییر دهد. به عنوان مثال، یک گیاه انرژی حیاتی خود را در محیط منتشر و در نتیجه انرژی اتاق را تغییر می دهد.

"چی" چیست؟

چی جریان اندک انرژی الکترومگنتیک است که در هر چیزی جریان دارد، و اطلاعات را از جسمی به جسم دیگر می برد. این انرژی در بدن ما غالباً افکار، عقاید و احساسات ما را حمل می کند.

فنگ شویی و تاثیرات آن بر شما

این انرژی دائماً از بدن شما خارج می شود، و البته انرژی های تازه نیز دائماً به بدن شما وارد می شوند. چیِ تازه ای که وارد بدن شما می شود چیزی را از دنیای خارج وارد بدنتان می کند. انرژی هوا، انرژی سایر افراد، اتمسفر خانه و غذایی که مصرف می کنید وارد بدنتان شده انرژی شما را تغییر می دهد.

"چی " در خانه

بخش های مختلف خانه هریک شامل انرژی هایی یا کمیت و کیفیت متفاوت هستند.

-در اطراف درها و پنجره ها جریان های قدرتمند انرژی وجود دارد. وقتی چند در در یک خط مستقیم قرار گرفته باشند، جریان انرژی سریعی ایجاد می شود. چنین فضایی برای استراحت و آرامشمناسب نیست.

- هرچه پنجره های خانه بزرگ تر باشند، جریان چی سریع تر خواهد بود. پنجره هایی که رو به آفتاب قرار گرفته باشند، حرارت و انرژی بیشتری را وارد خانه می کنند.

-انرژی که بین درها و پنجره ها جریان پیدا می کند یک جریان افقی را ایجاد خواهد کرد، به خصوص اگر سقف ها پایین تر باشند. این امر بیشتر در مورد آپارتمان هایی که به سطح زمین نزدیک تر هستند اتفاق می افتد. در چنین محیطی این جریان افقی به خوبی شخصی به شخص دیگر منتقل می شود، بنابرین برای جلسات و مهمانی ها مناسب است.

فنگ شویی و تاثیرات آن بر شما

- خانه هایی که در ارتفاع بالا قرار گرفته اند جریان انرژی عمودی دارند. این محیط ها برای فعالیت های فردی و خلوت و تنهایی مناسبند.

- معمولاً در گوشه های اتاق جریان انرژی قدرتمندی جریان دارد. اگر تخت یا صندلی شما مقابل یک گوشه قرار گرفته باشد، ممکن است در خواب یا استراحتتان اختلال ایجاد شود.

-افرادی که در یک خانه زندگی می کنند هم بر جو آن اثر می گذارند. مشاجره، ناراحتی و خشونت اتاق را پر از انرژی منفی می کند، و در دراز مدت این جو بر فضای خانه حکمفرما خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج