۲۴۳
۵۵۱۸
۵۵۱۸
پ

مي‌توانيد از همين حالا برويد دنبال خريد

رنگ سال ۹۰ ( سرخابی محکم )

شركت پنتون، منبع و ماخذ معتبر و مشهور جهانی در زمینه رنگ است. پنتون، هر ۶ ماه يك‌بار، رنگ فصل را برای كاربردهای گوناگون از قبیل لباس مردانه، لباس زنانه، لباس ورزشی، لوازم آرایشی و... ارائه می‌كند.

ساده و باز هم ساده

رنگ سال 90 ( سرخابی محکم )
شال و روسري: به سوي طبيعت

به نظر مي‌رسداستفاده از نقش‌هاي برگرفته از طبيعت در روسري و شال در سال 90 رايج خواهد شد. مثلا طرح پوست پلنگ، پر طاووس، ‌گورخري و...، همچنين رنگ‌بندي‌هاي متنوع رنگي در يك روسري. مثلا هر روسري يا شال با 3 تكه رنگ، از هم جدا مي‌شود تا براي لباس‌هاي مختلف قابل استفاده باشد.

رنگ سال 90 ( سرخابی محکم )
رنگ سال 90 سرخابی محکم !

شركت پنتون، منبع و ماخذ معتبر و مشهور جهانی در زمینه رنگ است. پنتون، هر 6 ماه يك‌بار، رنگ فصل را برای كاربردهای گوناگون از قبیل لباس مردانه، لباس زنانه، لباس ورزشی، لوازم آرایشی و... ارائه می‌كند. البته اين شركت از سال 2000، هر سال رنگی را به‌عنوان رنگ فراگير اصلی، انتخاب و اعلام می‌كند. با اين‌كه هنوز خيلي معلوم نيست در سال جديد كدام رنگ بيش از همه توجه ما ايراني‌ها را جلب كند، اما رنگ سال انتخابي «پنتون»، ‌رنگي است كه به احتمال زياد به مذاق ايراني‌ها و به‌خصوص خانم‌هاي ايراني هم خوش مي‌آيد. Honeysuckle يا همان سرخابي مايل به قرمز، رنگ سال انتخابي «پنتون» است؛ رنگي كه البته در طيف‌هاي مختلف مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد.

رنگ سال 90 ( سرخابی محکم )
شلوار: فاصله از دامن شلواري

براي خانم‌ها شلوارهايي با پارچه محكم و آهاردار بيشتر از پارچه‌هاي رها رواج پيدا مي‌كند. به‌خصوص نمونه‌هايي كه از كمر تا روي پا گشاد مي‌شوند. هرچند شلوارها به گشادي شلوارهاي دامني سال گذشته نخواهند بود.

رنگ سال 90 ( سرخابی محکم )
كفش‌ها: مفتش شش‌انگشتي!

پيش‌بيني ما حاكي از اين است كه در سال 90 براي مردان، كفش‌هاي هشت‌ترك با بندهاي باز و كفش‌هايي شبيه به كفش‌هاي مفتش شش‌انگشتي در سريال «هزار دستان» بسيار گل مي‌كند. خانم‌ها هم خوش‌شانس باشند، مي‌توانند كفش‌هايي با طرح كفش‌هاي هشت‌ترك مردانه پيدا كنند. كفش‌هاي جلوباز زنانه با ساق‌هايي بلند كه تا بالاي قوزك پا هم مي‌آيند، احتمالا در انتهاي تابستان رايج مي‌شوند.

رنگ سال 90 ( سرخابی محکم )
رنگ سال 90 ( سرخابی محکم )

مانتو: يقه‌هاي بزرگ

در سال جديد به‌دنبال مانتوهاي رها و شبيه پانچو نباشيد. در عوض مانتوهايي تا زانو، همراه با طرح تقريبا كلوش از بالا رايج مي‌شوند كه يقه‌هاي بزرگي دارند و در اصل با يك كمربند دو لبه آن‌ها روي هم قرار مي‌گيرند و بسته مي‌شوند. رنگ‌هاي روشن‌تر و البته براق‌براي اين مانتوها بهتر است. مانتوهاي ساده، راسته و البته بلند هم بسيار در بين خانم‌هايي كه مي‌خواهند قدبلندتر به نظر برسند، رايج مي‌شوند.

منبع : مجله زندگی ایده آل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج