۲۴۳۱۳۷
۵۲ نظر
۵۰۰۴
۵۲ نظر
۵۰۰۴
پ

کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن است

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به صحبت هایی در خصوص اینکه باید از خرید خودروی داخلی خودداری شود، تصریح کرد: صحبت های بسیاری در سایت های اینترنتی در این زمینه شده است و خرید خودروی داخلی را ممنوع کرده اند؛ این موضوع، مورد بحث قرار گرفته است و نظر ما این است که این موضوع، فریاد دشمن است.

خبرگزاری ایسنا: آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری اظهار کرد: شما را به تقوی الهی دعوت می کنم؛ تقوای الهی یعنی پرهیزگاری و اهتمام به واجبات، ترک محرمات و ترس از خدا و امیدوارم همگی در این راستا بکوشیم و توفیق در آن را از خدا مسالت بداریم.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: اهم این مناسبت ها شهادت جانسوز امام جوان حضرت جواد (ع) است. تنها ۷ سال از عمر شریف این امام گذشته بود که امام رضا (ع) پدر بزرگوار ایشان از دنیا رفت و مسئولیت امامت متوجه حضرت امام جواد (ع) شد، آن هم در سن ۷ سالگی. اولین بار بود که امام معصومی در این سن به امامت می رسید و هضم آن هم برای مومنان سنگین بود و از طرفی هم مسئولیت امام جواد(ع) سخت بود.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: آن زمان هم دوره با خلافت مامون عباسی بود. پس از مرگ مامون، خلافت به معتصم عباسی رسید؛ آن زمان معتصم عباسی بنای ناسازگاری را با امام جواد (ع) گذاشت و سرانجام به همسر امام(ع) دستور داد که حضرت را مسموم کند و در نهایت امام جواد(ع) در سن ۲۵ سالگی به شهادت رسید.

وی با بیان این که شاگردان حضرت کم نبودند و طلبه های بسیاری را تربیت کردند، گفت: امام جواد (ع) ۱۸ سال مسئولیت امامت شیعه و جهان اسلام بر دوش داشت. بسیاری بر سر سفره علم امام جواد(ع) نشستند که از این میان، وجود سه نفر بسیار جلب توجه می کند؛ این سه نفر اهوازی هستند، حسین بن سعید اهوازی، حسن بن سعید اهوازی و علی بن مهزیار اهوازی که از آن دریای علم بهره گرفتند و نورافشانی کردند و علومشان را نیز منتشر کردند. علی بن مهزیار اهوازی شخصیت بزرگی است که باید بیشتر وی را بشناسیم و قدرش را بدانیم و حقش را گرامی بداریم.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: یکم ذی الحجه، مصادف با سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی (ع) است که این روز در جمهوری اسلامی ایران، روز ازدواج نامیده شده است و جا دارد این روز را تبریک بگویم. این نام گذاری به خاطر جلب توجه افکار و اذهان به الگویی است که باید داشته باشند؛ از والاترین درس های ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی (ع)، تسهیل در امر ازدواج است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با اشاره به زندگی ساده حضرت علی(س) و حضرت فاطمه (س) گفت: در روایاتی آمده است که مهریه حضرت فاطمه ۵۰۰ درهم بوده است و البته حضرت فاطمه(س) به پدرشان گفتند که من مهریه ای بالاتر هم می خواهم و آن هم شفاعت گناهکاران امت شما است، رسول خدا(ص) نیز از باری تعالی درخواست این موضوع را داشت و این موضوع نیز جزو مهریه حضرت فاطمه قرار گرفت و حضرت، شفیعه یوم المحشر شد. یعنی مقام شفاعت که در اصل متعلق به پیغمبر است، به حضرت فاطمه(س) نیز محول شد و جزو مهریه ایشان قرار گرفت.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به صحبت هایی در خصوص اینکه باید از خرید خودروی داخلی خودداری شود، تصریح کرد: صحبت های بسیاری در سایت های اینترنتی در این زمینه شده است و خرید خودروی داخلی را ممنوع کرده اند؛ این موضوع، مورد بحث قرار گرفته است و نظر ما این است که این موضوع، فریاد دشمن است، صدایی است که از حلقومی بیرون می آید که پر از کینه نسبت به جمهوری اسلامی ایران است و باید مواظب دسیسه های دشمن باشیم.

وی افزود: این صحبت بدان معنی است که کارگران شاغل در صنایع خودروسازی بیکار شوند، البته مردم ما نشان دادند که تحت تاثیر دسیسه های دشمنان قرار نمی گیرند.

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: ما هم از تولیدکنندگان می خواهیم که اشکالات را برطرف کنند ولی به هر حال ما باید مدافع تولیدات داخلی خودمان باشیم. باید مواظب توطئه های دشمن باشیم و تولیدکنندگان داخلی هم باید سعی و تلاش کنند که خواسته های مردم را تامین کنند.

امام جمعه اهواز گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند اقتصاد مقاومتی، و این یعنی تولید داخلی. صحبت هایی که در خصوص عدم خرید خودروهای داخلی شده، فریادی است علیه فرموده رهبری که می فرمایند مردم باید به تولیدات داخلی خودشان روی بیاورند. ما باید سعی کنیم تولیدات داخلی را بهتر کنیم در حالی که دشمن ضد آن را می گوید.

خبرگزاری فارس هم نوشت: آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از طرح ممنوعیت خرید خودروی داخلی توسط برخی سایت‌ها اظهار کرد: در بررسی این بحث به شکل جدی هدایت خارجی مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: مخالفان نظام و کشور به شکل جدی میدان‌دار این موضوع و در سایت‌های اینترنتی خود اعلام کردند که خودروی داخلی نخرید و خرید خودروی داخلی ممنوع است.

وی ادامه داد: البته این موضوع در سایت‌های مختلف به بحث گذاشته شده و نظر جدی من این است که این فریاد دشمن بوده و از حلقومی بالا می‌آید که پر از کینه و عداوت دشمن نسبت به ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: این بحث با معیشت ۶۰۰ هزار کارگر در صنعت خودروسازی سرو کار دارد لذا بیکار شدن این عده خواست جدی دشمنان نظام برای ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم آگاه ایران اسلامی همواره نشان دادند که گول توطئه‌های دشمن را نخورده و تحت تأثیر وسوسه‌های دشمن قرار نمی‌گیرند.

موسوی جزایری افزود: در این حال انتظار از صنعت خودروسازی کشور برای افزایش کیفیت و توجه به مطالبات به حق مردم جدی است و مدیران این شرکت‌ها بایستی به نظر مردم احترام بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      معیشت 600 هزار کارگر به چه قیمتی؟ به قیمت بی سرپرست شدن هزاران خانواده در اثر تصادفات خودرو های قوطی حلبی سایپا . .

    • بدون نام

      خودروی داخلی نمیخریم نمیخریم نمیخریم

    • unknown

      با سلام

      مردم ما قصد ضربه زدن به اقتصاد مملکت خودشونو ندارن حرف مردم اینه کیفیت خودروها استاندارد بشه و قیمتها واقعی بشه
      اون موقع ببینید مردم میخرن یا نه

      پاسخ ها

      • mohamaad

        احسنت کل نظر مردم همینه

    • بدون نام

      کسی نمی خواهد کارگران بیکار شوند ولی داغدار شدن مردم در برابر کیفیت پایین خودروها و قیمت بالای انها؟

    • ایمان

      در هر صورت ما سعی در برشکست کردن این دو شرکت ادم کش داریم.

    • بدون نام

      یعنی ما دشمنیم الان؟
      اتحاد مردم ایران رو نشون میده این کمپین

    • ندا ازادی

      معلومه که این کمپین نخریدن موفق بوده.
      مردم عزیزمون اگه بدونن که با نخریدن چه کارهایی مشه کرد دیگه هیچ وقت کسی اجازه گرون فروشی یا کم فروشی یا ...... رو به خودش نمیده.

    • کیومرث

      از مردم تقاضا می کنم نخرن....
      ما اشغال نمی خریم
      پول به چیز اشغال نمیدهیم
      اقا این دو تا شرکت تا حالا چند نفر اشتغال زایی داشتن اما تا حالا چند برابر همین تعداد تو تصادفات کشته دادن
      به عبارت دیگربرای یک نفر اشتغال زایی کردن در عوضش چند نفرو جاش کشتن

    • مردم ایران

      ما مردم ایران با توکل به خدا درس عبرت خوبی به خودرو سازان خواهیم داد.

    • میلاد

      مردم رقابت آزاد میخوان باید قوانین واردات خودرو مثل همه جای دنیا باشه و مردم حق انتخاب داشته باشند .

    • بدون نام

      گاری میخریم ولی خودروی داخلی نمیخریم نمیخریم نمیخریم

    • کیوان

      شده مثل طرف که میگه مردم سوییس خوش شانس نیستن که کشورشون سوییس شده یا افغان ها بدشانس نیستن
      هر ملتی خودش لیاقتش رو به اثبات میرسونه که ایا لایق چیز خوب هست یا نه
      حالا ما همگی میگوییم این خودروها لایق ایرانی نیستند

    • شهاب

      این دو شرکت(ایرانخورو و سایپا) حقشونه بدتر از اینا سرشون بیاد و حتی باید ورشکست و نابود بشن... واقعا برات متاسفم برترین ها اگه پیام های مردم رو نزاری

    • omid

      زنده باد مردم ایران زنده باد..تازه مردم ما متوجه شده نخریدن چیزی که الکی گرون میشه باعث برگشتن قیمت به روال قبل هست ....این کمپین در همه چیز مثل لبنیات ..خانه...بنزین ...وهرچی که مردم نخوان قیمت بالا بره باید شروع بشه .....دمتون گرم وخدا کمکتون کنه

      پاسخ ها

      • hjkh

        کمپین لبنیات هم هست
        مگه الان کسی لبنیات می خوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • morteza

      حاج آقا موسوی اتفاقا به نظر من این کمپین مشت محکمیه بر دهان استکبار. چون اگه کیفیت داخلیا بهتر بشه و قیمت مناسب با کیفیت باشه هم جایگاه کیفی خودروهامون تو دنیا بهتر میشه هم مردم بهتر و راضیتر میخرن. البته با این قلدریه خودرو سازها بخصوص ایران خودرو این شاید یه رویا باشه

    • نیوشا

      مردم تازه راه درست رو پیدا کردن.انشاالله تو همه زمینه ها با نخریدن اجناس صدای اعتراضشونو به گوش مسولین برسونن

    • امیر

      دوستی دارم که اختراع فوق العاده در زمینه افزایش استحکام قطعات خودرو انجام داده وقتی به شرکت های داخلی خودرو مراجعه کرده و توضیح داده اونا خیلی راحت از این موضوع گذشتن برا اونا فقط منافع خودشون مهمه نه مردم

    • بدون نام

      همين فرياد باعث ميشه امنيت جاني و مالي بيشتري داشته باشيم

    • بدون نام

      من راستش تا حالا مسئولی رو ندیدم مثلا پراید سوار شه...اگه خوبه چرا سوار نمیشین اگه بده پس برا همه اینطوره!، انصاف و عقل و منطق و هر متر و مقیاسی داشته باشیم متوجه میشیم ارزش این ماشین از نصف قیمت قیمت فعلیم کمتره

      با احترام

    • کاپیتان

      اول اینکه خودروسازان خیلی قبل تراز این صحبتها باید به فکر کارکنان و همچنین کیفیت و قیمت محصولاتشون می بودند ودوم اینکه ممنوعیت خرید خودرو صفر که به میل خود مردم هست منظورم اینه که نه اجباری توکاره ونه جریمه ای یا چیزی شبیه اینها واین مردم هستند که واقعیتهارو دارن میبینند وشاید منتظر یک تلنگر بودند که اعتراض محترمانه خودشون رو اینجوری بیان کنن...
      ضمن اینکه غیر از کارکنان شریف خودروسازان کارگران زیاد دیگری هم هستند که به نحوی متضرر شدن از این وضعیت اقتصادی پس بهتره که به جای توهم دشمن داری تفکر سازنده داشته باشیم

    • بدون نام

      فریاد دشمن اختلاس دروغگویی و زمینخواری و رانت و دزدی و گرانی و بیکاری و زیر آب زدن است

    • بدون نام

      متاسفانه بعضی تولیدکننده های داخلی حرف حساب حالیشون نمیشه تا وقتی همچین کمپینی نباشه ,نمیفهمن و امان از وقتی که بجای فکر کردن هر کسی بخواد یه تفسیری از حرفهای رهبر ارائه بده

    • sajad

      کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن است؟؟؟

    • محمد

      تابوت نخريم بهتر است

    • ناشناس

      متاسفانه سایپا هرروز خوردوهای به نامهای متخلف وشکهای متفاوت بیرون میده و د ر واقع تمام محصولاتش همان پراید است که شکلشونو عوض کرده و با قیمت هنگفتی بفروش می رساند پس انتخاب با مردم اگر نخرند حتما این شرکتهای خودرو سازی در کیفیت و کمیت محصولاتش تجدید نظر می نماید

    • بدون نام

      حاج آقای سید محمد علی مخوسوی جزایری و امام جمعه ی اهواز شما اینجا بحث رو چند کردین هیچ کدوم ربطی به هم نداره دوما همه اون کارگرای صنایع خودرو سازی بیمه هستن پس جای نگرانی نیست مردم با خریدن این خودرو ها با جان خودشون بازی می کنن

    • علی

      به این دلیل نمیخریم
      لطفا برگه ای که خودروساز با عنوان: “سند و فاکتور فروش خودرو” به شما داده است را ببینید
      به عنوان مثال پژو ۴۰۵ که در تاریخ ۱۴ تیر ۹۳ توسط ایران خودرو به مشتری فروخته شده در ذیل سند و فاکتور فروش آن نوشته اند:
      خالص بهای کارخانه:۲۲۳،۳۷۲،۲۹۷ ریال
      عوارض شهرداری:۶،۰۳۱،۰۵۲ ریال
      مالیات برارزش افزوده:۱۱،۸۳۸،۷۳۲ ریال
      بیمه شخص ثالث:۹،۵۶۷،۶۷۵ ریال
      مبلغ ثابت شماره گذاری:۴۰۰،۰۰۰ ریال
      مالیات شماره گذاری:۶،۷۰۱،۱۶۹ ریال
      هزینه پست:۸۹،۱۷۶ ریال
      تخفیف برای رندکردن۱۰۱ریال
      جمع کل خالص پرداختی:۲۵۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال
      هموطن فهیم وعزیز
      لطفا به مبلغ مالیات برارزش افزوده توجه کنید:۱۱،۸۳۸،۷۳۲ریال
      طبق تعریف وزارت امور اقتصادی و دارایی:
      “مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی است که با نرخ قانونی به آن بخش از قیمت کالا و خدمات که تفاضل قیمت فروش و قیمت تمام شده است یعنی “سود” است تعلق میگیرد”
      پس:
      ۱- طبق اصول حسابداری: “ارزش افزوده = سود”
      ۲- طبق مصوبه مجلس محترم نرخ مالیات بر ارزش افزوده درسال ۹۳ برابر با ۸ % می باشد.
      لطفا محاسبه کنید: ۸ % چه عددی میشود ۱۱،۸۳۸،۷۳۲ ریال؟ (یعنی ارزش افزوده ای که در فاکتور است)
      ۱۱،۸۳۸،۷۳۲ ۱۰۰ = ۸ X
      X = 147,948,150
      با یک تناسب ساده که محاسبه کنیم آن عدد ۱۴۷,۹۸۴,۱۵۰ ریال میشود
      و در واقع مبلغ ۱۴۷،۹۸۴،۱۵۰ ریال همان “ارزش افزوده یا سود” یکدستگاه پژو ۴۰۵ است که در فاکتور، مالیات برارزش افزوده آن را ۱۱،۸۳۸،۷۳۲ ریال درج کرده اند.
      پس تا اینجا داریم :۱۴۷،۹۴۸،۱۵۰ = سود

      و اگر مبلغ ارزش افزوده “سود” یعنی ۱۴۷،۹۸۴،۱۵۰ ریال را از خالص بهای کارخانه مندرج در فاکتور ،یعنی
      ۲۲۳،۳۷۲،۲۹۷ ریال کسر کنیم قیمت تمام شده یکدستگاه پژو ۴۰۵ فروخته شده است.
      یعنی
      بهای تمام شده = سود – بهای کارخانه
      پس :
      ۲۲۳،۳۷۲،۲۹۷
      ۱۴۷،۹۴۸،۱۵۰ –
      ۷۵،۳۸۸،۱۴۷ =
      پس نهایتا داریم :۷۵،۳۸۸،۱۴۷ = بهای تمام شده پژو ۴۰۵
      دقت کنید قیمت تمام شده یکدستگاه پژو ۴۰۵ برای خودروساز، بر اساس اطلاعاتی که خودشان در فاکتور فروش درج کرده اند ۷۵،۳۸۸،۱۴۷ ریال است که آنها آن را ۲۵۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال میفروشند!!!

      ⬅️ کدام قانون به مالکان ایران خودرو اجازه داده کالایی را که هزینه واقعی تولیدآن ۷۵،۳۸۸،۱۴۷ ریال است با سیاه نمایی اقتصادی در کشور به قیمت تمام شده ۲۲۳،۳۷۲،۲۹۷ ریال یعنی با نرخ سود بیش از ۱۹۶ % به مشتری میفروشن
      [۸/۸،‏ ۱۸:۱۳] +۹۸ ۹۱۲ ۴۴۳ ۳۳۲۴ : مدیر عامل شرکت ایران خودرو روز چهارشنبه مورخ ۱۴ مرداد ۹۴ جلسه ای فوق العاده با نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و شورای عالی فضای مجازی برگزار کرد.
      تقاضای مدیر عامل ایران خودرو جلوگیری و مقابله با پیام ها و شکل گیری اتحاد ضد منافع شرکت ایران خودرو بوده است. مدیر عامل ایران خودرو تاکید کرده در صورتی که روند کاهش خرید اتومبیل ادامه پیدا کند قادر به پرداخت سهم دولت که به رقم فروش هر اتومبیل اضافه می کند را ندارد و چاره ای به جز کاهش جدی نرخ تولیدات ایران خودرو را ندارد و یا مجبور به تعطیل کردن خطوط تولید خودرو است.جدیدا هم آقای وزیر نعمت زاده سی میلیون جمعیت رو که از کمپین خودرونخرید حمایت کردن خائن نامیده که واقعا متاسفم

    • بدون نام

      فریاد مردم بین آهن پاره های پراید و پژو

    • بدون نام

      آقای امام جمعه،دشمن مردم اون کسانی هستند که جنایت خودروسازان در حق ملت رو با تولید ارابه های مرگ با بالاترین قیمت می بینند و سکوت می کنند.

    • کمیل

      لیاقت یک ایرانی خیلی خیلی بیشتر از پراید و پژو هست, مثلا بنز,کیا,بی ام دبیلیو,تویتا,هیوندا و و و و و ....... خیلی چیز های دیگه
      در ضمن نخریدن خودروی گرون و بی کیفیت دشمنی نیست بلکه حق مردم ک خودرو های لوکس وارداتی سوار شن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پاسخ 1-1+
        حالا دیدی کمپین خرید خودرو خارجی نیست
        بحث خرید خودرو با کیفیت و قیمت مناسب داخله

    • محمدي

      با سلام واحترام به اين امام جمعه ي محترم يك پيشنهاد دارم لطفا خودتان هم پرايد سوار شويد تا بدانيد ما چه مي گوييم ويا طي بخشنامه اي تمام خودروهاي سازمان هاي دولتي را ايراني كنيد يعني از اين پس به جاي استفاده از خودرو هاي لوكس خارجي ،در ادارات محترم از خود روهاي ايراني استفاده نماييدبا تشكر

    • مصطفی

      چطور در عرض یک سال پهباد آر کیو میتونن بسازن ولی در طی 40 سال نمی تونن خودروی بدرد بخور بسازن؟ صنعت خودروسازی داخلی باید محکم به زمین بخوره تا آدم بشن.

    • اخمد

      اگه تولید داخله وهمه مواد از کشورمونه پس چرا به دلار محاسبه میکنن ومیدن دست مردم مگه 500 کیلو حلب و اهن قیمتش چقده

      پاسخ ها

      • محمودی

        دقیقا حرف رئیس جمهور محبوب مان محمد احمدی نژاد هم همین بود متوجه شدید برخی ها علیه همین حرفش کفن پوشیدند.یادش بخیر کم کم میفهمیم محمود حرف دل مردم را می زده هرچند برخی الکی خرابش کنند دوسش داریم هنوز کاش بیاد .

    • باران

      معمولا دشمن به کسی میگن که قصد جونتو بکنه این دو شرکت با سابقه درخشانشون نشون دادن که چه قصدی دارن حالا خودشون بگن دشمن کیه.......

    • ناشناس

      تولید کالای بی کیفیت درکشور یعنی هدر دادن پول مردم، جان مردم و سرمایه ملی است و چیزی شبیه کلاهبرداری است .

    • بدون نام

      بخدا این پولایی که از مردم میگیرن حق الناسه. اون دنیا باید جواب بدن.

    • سید هادی

      بخدا این پولایی که از مردم میگیرن حق الناسه. اون دنیا باید جواب بدن.

    • عماد

      حتماً کشته شدن مردم هم داخل این خودروها کار دشمن است . این دو شرکت خیلی در حق مردم ظلم کردند و مخصوصاً با خدمات بعد از فروش که جز شعار چیز دیگه ایی نیست لیاقتشون اینه که ورشکست بشن . یه عمر به اسم ایجاد اشتغال مردم را سر کیسه کردن

    • ذلان ماهیدشت کرمانشاه

      بابا همه جا مملکت پراز ماشینه هرخانواده چند تا مگه خودرو می خواهند کوچه وخیابان و پشت وبام همه شده ماشین ،کار به خب وبدش نیست دیگه کافیه

    • بدون نام

      خودروی چینی نمی خواهیم.

    • مجید

      نوبت هم باشه نوبت کمپین نخریدن لبنیات که همش پارافین خوراکیه وباجان مردم بازی می کنند

    • همایون

      مسئولان اگر بالندگی صتعت خودرو کشور را می خواهند باید دست از حمایت از آنها بردارند تا مجبور شوند کیفیت خودروها را در سطح بین المللی بالا ببرند و قیمت خودروها را در سطح بین المللی تعیین کنند. آن موقع هم مصرف کننده داخلی آنها را خواهد خرید هم تعداد زیادی خودرو می توان صادر کرد. ولی وقتی آنها بتوانند هر آشغالی را بجای خودرو بفروشند انگیزه ای برای رشد نخواهند داشت.

    • بدون نام

      ان شا الله این کمپین شروعی باشه برای گرفتن حقوقمون تو همه عرصه ها وعلاوه بر کالا و مواد خوراکی باید در مورد مواد مخدر و بخصوص قلیان که به قول خودشون حاوی مواد مخدر و شیشه است هم اجرا بشه تا بتونیم با قدرت هر چه بیشتر فکر و تدبیر کنیم......

    • بدون نام

      اگراین آقایان نگران بیکاری کارگران خودروسازها هستندمن یک پیشنهادداشتم که بیاندمدیران این خودروسازهاراعوض کنندوبه جای آنهاازمدیران شرکتهای معتبرخودروسازی دنیامثل بنزوپژو وتویوتاوغیره استفاده کنند.

    • حسین

      اصلا کمپین ومنافع ملی به کنار منافع شخصی میگوید خرید خودرویی که طرحش قدیمی است وقطعاتش قلابی چینی غیرعاقلانه است !!! اونم خودرویی که اصلش رو با قطعات فرانسوی ۳سال قبل به نصف این قیمت میخریدید !!! حالا هرکس خود داند ...

    • حسین

      خریدن خودروی بنجل باقطعات چینی قلابی خود زنی است فقط به دشمنانتان توصیه خرید کنید

    • حسین

      فعلا بهترین کار نخریدن خودروهای قدیمی فعلی و خودروهای چینی است ... خودروهای جدید که بیایند این خودروها افت میکنند

    • اریا

      راست گفته دشمن جیب همین اقا شدیم چیزیکه برای همینا مهم نیست جون ایرانیهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج