۲۴۴۲۴۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تلاش خودروسازان براي جلب اعتماد مشتريان

نماينده مردم سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي گفت : خودروسازان براي خروج از شرايط کنوني بايد قيمت توليدات را کاهش داده و همزمان براي افزايش کيفيت نيز اقدام کنند.

پارسینه: نماينده مردم سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي گفت : خودروسازان براي خروج از شرايط کنوني بايد قيمت توليدات را کاهش داده و همزمان براي افزايش کيفيت نيز اقدام کنند.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت : در شرايطي که مصرف کنندگان نسبت به خودروهاي داخلي بي اعتماد شده اند شرکتها بايد با ارتقاء کيفيت و کاهش قيمت در جهت جلب اعتماد مشتريان داخلي تلاشي مضاعف نمايند.محسن بيگلري در گفتگو با خبر خودرو افزود : به دليل غير رقابتي بودن بازار داخلي خودرو ايران مردم انتظار دارند تا خودروسازان نسبت به افزايش کيفيت توليدات و کاهش قيمت اقدام جدي تري نمايند.

وي گفت : در واقع مشتريان خودروهاي داخلي خواهان آن هستند که خودروسازان با کاهش سود، نسبت به ارتقاء کيفي خودروهاي توليدي همت کنند قطعا در صورت حرکت خودروسازان در اين راستا ، بازار خودرو به وضعيت مطلوب باز خواهد گشت.

وي تصريح کرد : در شرايطي که بخش زيادي از تصادفات جاده ها به علت عدم ايمني خودروها است انتظار مي رود که خودروسازان ضمن افزايش کيفيت و ايمني در راستاي ارائه خدمات پس از فروش گسترده نيز همت و تلاش مضاعفي داشته باشند.

وي افزود : در وضعيتي که فعاليت خودروسازان به دليل رکود بازار ، کاهش يافته و بخش زيادي از خودروهايي توليدي به دليل عدم تقاضا در انبارهاست ضرورت دارد تا شرکتها فکري اساسي در اين راستا نمايند چرا که با ادامه اين روند قطعا متضرر خواهند شد.

نماينده مردم سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي گفت : خودروسازان براي خروج از شرايط کنوني بايد قيمت توليدات را کاهش داده و همزمان براي افزايش کيفيت نيز اقدام کنند.

بيگلري در ادامه با اشاره به تاکيد وزير صنعت مبني بر تشکيل ستاد ويژه تحول و کيفيت در صنعت خودرو اظهار داشت : با توجه به نيازي که در حوزه کيفيت و تحول در صنعت خودرو وجود دارد به نظر مي رسد تشکيل اين گونه ستاد ها به موثر باشد البته با اين شرط که به درستي به مسائل و مشکلات پرداخته و راهکار عملي اتخاذ نمايند و درصدد اجراي آن بر آيند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در کنار بهبود کیفیت خودروها وزارت راه هم مسئولیت بزرگی برای جلوگیری از تصادفات دارد . جاده های پر رفت وامد اما غیر استاندارد زیادی در کشور وجود دارد مخصوصا در استانها ومناطق محروم کشور .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج