۲۴۴۲۸
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

تهران ۲ روز تعطیل می شود؟

با توجه به پیش بینی هواشناسی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری پدیده گرد و غبار افزایش پیدا می‌کند که در این صورت احتمال تعطیلی شهر تهران وجود دارد.

خبرگزاری فارس : معاون عمرانی استاندار تهران گفت:با توجه به پیش بینی هواشناسی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری پدیده گرد و غبار افزایش پیدا می‌کند که در این صورت احتمال تعطیلی شهر تهران وجود دارد.

با اعلام شرایط ناسالم هوای تهران اعلام کرد:از فردا پدیده ریزگرد‌ها از غرب وارد کشور می‌شود و با توجه به پیش بینی هواشناسی روزهای دوشنبه و سه شنبه شده گرد و غبار افزایش پیدا می کند

وی افزود: در حال بررسی هستیم که در صورت نیاز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شود و اگر تشخیص داده شود سلامت افراد در خطر است احتمال تعطیلی شهر تهران وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      هرسال همینجوری میشه، اگه عراق بیابوناشو مثل قبل مالچ پاشی میکرد اوضاع انقدر خراب نمیشد.

    • تبسم

      والّا همين امروز هم ،همگى قسطى نفس ميكشيديم اينقدر كه هوا الوده بود!

    • zereshk

      akhey
      tehrum hamino kam dasht
      inja ke az tatili khabari nist

      پاسخ ها

      • خودم

        ببخشید شما مگه کجایین؟

    • بدون نام

      چه چیزی مهم تر از سلامتی مردم کشور وجود دارد امنیت چند معنی در خودش دارد امنیت اقتصادی امنیت شغلی -امنیت سلامت روح وجسم مردم وامنیت کشور وغیره دولتمردان ما هم با خانواده های خود در همین کشور دارند تنفس مینما یند ایل ما که هرروزه شاهد بزرگترین اختلاس های تاریخی در جامعه هستیم نمیتوانیم برای سلامت همه این میهن اسلامی که با از دست دادن هزاران شهید و مفقود الاسر و جانبازان عزیز مردم بدست امده است امنیت را که حق همه مردم است با روشهای سیاسی واقتصادی حلو فصل نما یم ما بغیر از این گردوغبار که هزینه های جبران نا پزیری بوجود میاورد مگر کم الودگی اب وهوا که همه شاهد انواع بیماری ها هستیم کافی نیست ما انتظار منطقی و برخورد جدی را از نمایندگان نمان داریم جای بحث های سیاسی ومخرب در کشور که بارها مقام معظم رهبری به همه رده های کشوری ولشگری وسه قوای کشور وهمه وهمه مرتبا ارشادات معمول را توصیه مینما یند دیگر چه مقامی بالاتر همواره بدون رودر بایسی در همه موارد گوشزد میفر مایند هر کدام ما اگر به حضرت ایشان عملا و از صمیم قلب خود را پیروی خط معظم وله مینامیم درعمل این را باید ثابت نموده به امید زحمت جهت سر بلندی نظام و متحد بودن همه قوا که تنها راه رسیدن به اهداف انقلاب شگو همند مان میباشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج