۲۴۴۷۹۵
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

جنیفر لارنس در «گنجشک سرخ» +عکس

ابرستاره جوان هالیوود که در هفته‌های آینده با قسمت دوم «زاغ مقلد» به روی پرده می‌آید، با کارگردان این فیلم در یک درام دلهره‌آور جاسوسی به نام «گنجشک سرخ» همکاری خواهد کرد.

خبرگزاری آنا: فیلم «گنجشک سرخ» (Red Sparrow) با بازی جنیفر لارنس در نقش اصلی و به کارگردانی فرانسیس لارنس، سازنده سه فیلم اخیر مجموعه «عطش مبارزه» به مرحله تولید رسید.

جنیفر لارنس در «گنجشک سرخ» +عکس

ددلاین گزارش داد که اگرچه هنوز قراردادی برای بازی در فیلم «گنجشک سرخ» امضا نشده، استودیو فاکس در تدارک تولید این فیلم دلهره‌آور جاسوسی است. «گنجشک سرخ» اقتباسی است از رمان مشهوری به همین نام نوشته جیسن متیوز، نویسنده‌ای که پیش از ورود حرفه‌ای به عرصه ادبیات خود واقعاً جاسوس بوده است.

جنیفر لارنس در «گنجشک سرخ» +عکس

رمان قطور «گنجشک سرخ» این افسر بازنشسته سازمان سیا در سال ۲۰۱۴ منتشر و چندین بار تجدید چاپ شده است.

جنیفر لارنس در «گنجشک سرخ» +عکس

داستان «گنجشک سرخ» در روسیه معاصر تحت حاکمیت ولادیمیر پوتین می‌گذرد. دومینیکا اگورووا افسر اطلاعاتی سازمان امنیت روسیه است و برای زنده ماندن در جنگل سازمان اطلاعاتی برجا مانده از دوران اتحاد جماهیر شوروی دست و پا می‌زند. زمانی که به او دستور داده می‌شود در نقش «گنجشک» ظاهر شود و در شبکه جاسوسی سازمان سیا نفوذ کند، وارد ماجرای مرگباری می شود که کشورهای روسیه، فنلاند، یونان، ایتالیا و ایالات متحده در آن درگیر هستند.

جنیفر لارنس در «گنجشک سرخ» +عکس

جنیفر لارنس متولد ۱۹۹۰ در لوییزویل کنتاکی است. وی بعد از ایفای نقش در چند سریال تلویزیونی در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸، با بازی در فیلم «گاردن پارتی» وارد حرفه بازیگری سینما شد. اولین درخشش جنیفر لارنس در سال ۲۰۱۰ با درام «زمستان استخوان‌سوز» به کارگردانی دبرا گرانیک بود و سپس او در سال ۲۰۱۱ با «مردان مجهول: درجه یک» پا به عرصه فیلم‌های ابرقهرمانی گذاشت و اولین فیلم از مجموعه «عطش مبارزه» با بازی او در سال ۲۰۱۲ به‌روی پرده رفت. جنیفر لارنس برای بازی در «دفترچه امیدبخش» به کارگردانی دیوید اُ. راسل برنده جایزه اسکار بازیگر زن نقش اول ۲۰۱۳ شد و برای «سرمای استخوان‌سوز» در سال ۲۰۱۱ و «کلاهبرداری آمریکایی» دیوید اُ. راسل در سال ۲۰۱۴ دو نامزدی دیگر اسکار در کارنامه خود ثبت کرد.

چهارمین فیلم مجموعه «عطش مبارزه» با عنوان «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت دوم» در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۹ آبان) به روی پرده خواهد رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج