۲۴۵۵۰۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نوسازی۲۰ هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال

قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد: روند اجرای طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده که مدتی است متوقف شده بود، مجددا آغاز می شود و با هماهنگی‌های بعمل آمده با شرکت ایران خودرو، برخی اختلافات مالی برطرف و روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور سرعت خواهد گرفت.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد: روند اجرای طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده که مدتی است متوقف شده بود، مجددا آغاز می شود و با هماهنگی‌های بعمل آمده با شرکت ایران خودرو، برخی اختلافات مالی برطرف و روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور سرعت خواهد گرفت.

دکتر سید مجتبی شفیعی ضمن اعلام این خبر گفت: تلاش کردیم روند مالی طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده را اصلاح نموده و نرخ سود تسهیلات را نیز کاهش دهیم.

وی با اشاره به نرخ ۱۵ درصدی سود تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و مشارکت شهرداری مشهد در مذاکرات انجام شده با بانک عامل و خودروسازان، روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در این شهر سرعت گرفته و تا پایان سال بخش زیادی از تاکسی‌های فرسوده این شهر نیز نوسازی می گردد.

شفیعی، کلان شهر تهران و کرج را از دیگر شهر‌های پیشرو در این طرح اعلام کرد و یادآور شد: شهرداری کلان شهرها می‌توانند با مشارکت در این طرح در فعالسازی مجدد روند نوسازی همکاری داشته و به این چرخه سرعت ببخشند.

قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همکاری بانک، خودروسازان و شهرداری‌ها، پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۲۰ هزار تاکسی فرسوده نوسازی گردد.

براساس گزارش ستاد سوخت، وی در خصوص تسهیلات اعطایی به صاحبان تاکسی فرسوده گفت: در حال حاضر برای شهر‌های مشهد ، تهران و کرج تسهیلات با نرخ مناسبی در نظر گرفته شده است که تلاش می کنیم در شهر‌های دیگر نیز این رویه ادامه یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشیناشون رو دسشون مونده دیگه نمیدونن چیکار باید بکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج