۲۴۵۹۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: کاستا بهترین بازیکن زمین بود

سرمربی چلسی پس از پیروزی در داربی لندن به تمجید از مهاجم بداخلاق تیمش پرداخت و او را بهترین بازیکن زمین توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: چلسی در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر موفق شد در خانه با دو گل آرسنال رقیب همشهری خود را شکست دهد تا به ساحل آرامش برسد.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از پیروزی تیمش برابر آرسنال به نقش کاستا در این برد اشاره کرد. مهاجم خشن و با تعصب چلسی در این دیدار با بازیکن حریف درگیر و زمینه‌ساز اخراج گابریل مدافع آرسنال شد. پس از ۱۰ نفره شدن آرسنال، چلسی سوار بر بازی شد و توانست پیروز این دیدار سخت لقب گیرد.

ژوزه مورینیو گفت: بازی سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم و برد خوبی کسب کردیم که کاملا سزاوار آن بودیم. در چند روز گذشته دومین برد پیاپی خودمان را به دست آوردیم و این برای ما اهمیت زیادی داشت که بتوانیم پس از پیروزی برابر مکابی در لیگ قهرمانان، آرسنال را هم در لیگ برتر شکست دهیم. این اولین برد ما در استنفورد بریج در لیگ برتر انگلیس بود که در این فصل به دست آمد. ما به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشتیم. از اینکه دروازه تیم را بسته نگه داشتیم خوشحالم.

سرمربی چلسی ادامه داد: کاری به اخراج‌ها ندارم، بهترین بازیکن زمین قطعا دیگو کاستا بود. او همه چیز در این دیدار از خود نشان داد و توانست بازی را تحت تاثیر خود قرار دهد. یک بازی فوتبال فقط به تکنیک مربوط نیست. فوتبال جنبه‌های مختلفی دارد. مساله تکنیکی یکی از آنهاست. در کنار آن مساله روحی روانی یک تیم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آن مساله فیزیکی نیز مطرح می‌شود و تمامی این فاکتورها باعث موفقیت یا عدم موفقیت یک تیم می‌شود. ما در تمام این زمینه‌ها تیم برتر بودیم و کاملا کنترل بازی را در اختیار داشتیم.

سرمربی پرافتخار چلسی ادامه داد:‌ من در سال ۲۰۰۰ اولین بار داربی را تجربه کردم و در آنجا حرف‌هایی را که به بازیکنانم زدم کاملا به یاد دارم. آن صحبت‌ها را امروز نیز تکرار کردم و آن این است که برای پیروزی در داربی‌ها باید بر احساساتتان غلبه کنید. من همیشه این صحبت‌ها را به بازیکنان در داربی می‌گویم. از نظر من کاستا فوق‌العاده بود. او همان طوری بازی کرد که از وی انتظار دارم؛ بسیار سریع، درگیر و موقعیت‌سنج.

مورینیو در این دیدار، جان تری را روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داد ولی بلافاصله پس از پایان مسابقه به سمت او رفت و مدافع و کاپیتان خود را در آغوش کشید.

مورینیو درباره نیمکت‌نشینی جان تری در این دیدار گفت: نیازی به تمجید از جان تری نیست. نیمکت‌نشینی او تصمیم فنی بود. من سه مدافع مرکزی خوب دارم و سعی می‌کنم تا با بازیخوانی که انجام می‌دهم به هرکدام از آنها بازی دهم و به همین خاطر در این دیدار تصمیم گرفتم که از جان تری استفاده نکنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج