۲۴۶۲۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برلوسکونی: ایبرا مثل من دارد پیر می‌شود!

مالک باشگاه میلان گفت مهاجم پرحاشیه تیمش را به ستاره پیشین روسونری که برای پاری‌سن‌‌ژرمن توپ می‌زند، ترجیح می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: رویکرد سیلویو برلوسکونی درباره ماریو بالوتلی تغییر کرده است و او که زمانی این مهاجم ایتالیایی را به یک سیب فاسد تشبیه کرد و از بازگشتش به سن‌سیرو بیم داشت، حالا مهاجم پیشین لیورپول را تحسین می‌کند آنقدر که او را برای تیمش گزینه‌ای بهتر از زلاتان ابراهیموویچ می‌داند.

برلوسکونی که تیمش شب گذشته با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پالرمو گذشت و دومین پیروزی خود را در این فصل کسب کرد، اظهار داشت: من بازی میلان را دوست داشتم و یک عملکرد با سطحی باورنکردنی از جنگندگی را دیدم. به زحمت می‌توانم دیداری را به یاد آورم که میلان در آن مثل بازی‌اش برابر پالرمو مسلط و بر حریف فشار آورده باشد. امیدوارم که قدرت حفظ توپ میلان در ۱۵ دقیقه پایانی بازی هم تداوم داشته باشد، هرچند می‌دانم که انجام این کار حتی برای تیم‌های بزرگ هم سخت است. در این بازی بالوتلی حتی یک پاس اشتباه هم نداد و خدا را شکر او واقعاً یک بالوتلی متفاوت شده است. به نظر می‌رسد که او جدی‌تر و باملاحظه‌تر شده است. بالوتلی حرکات خوبی داشت و با سایر بازیکنان تیم هماهنگ بود. من امیدوارم که او این روند را ادامه دهد. من این روزها هر از چند گاهی با او تماس تلفنی دارم. به نظرم او عاقل شده است.

برلوسکونی ادامه داد: من دوست دارم که بالوتلی در پست هافبک بازیساز پشت سر دو مهاجم تیم بازی کند، اگرچه نباید فراموش کنیم که ژرمی منز هنوز مصدوم و غایب است. بالوتلی می‌تواند در هر یک از سه پست خط حمله بازی کند.

مالک ۷۸ ساله باشگاه میلان در ادامه به سؤالی درباره عملکرد روسونری در بازار نقل‌و‌انتقالات و ناکامی این تیم برای جذب جفری کندوگبیا (مدافع پیشین موناکو) و زلاتان ابراهیموویچ پاسخ داد.

وی تأکید کرد: نخریدن کندوگبیا با آن رقمی که موناکو می‌خواست اقدامی عاقلانه بود. رقمی که ما برای خرید او پیشنهاد دادیم، نصف آن چیزی بود که اینتر در نهایت پرداخت. ایبرا هم می‌خواست به میلان برگردد اما پاری‌سن‌ژرمن به او اجازه این کار را نداد. او واقعاً امیدوار بود که دوباره به میلان بیاید. به هر حال ما الان بالوتلی را داریم و او بازیکنی ج.ان است. ایبرا مثل من دارد پیر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج