۲۴۷۶۶۱
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

پربازدیدترین استند‌آپ کمدی خندوانه

میزان اقبال مردم به مسابقه خنداننده برتر را می‌توان از پیگیری مردم برای تماشای این برنامه در سایت‌های اینترنتی نیز دریافت.

خبرآنلاین: میزان اقبال مردم به مسابقه خنداننده برتر را می‌توان از پیگیری مردم برای تماشای این برنامه در سایت‌های اینترنتی نیز دریافت.

ابتکار رامبد جوان در راه‌انداختن مسابقه استند‌آپ کمدی «خنداننده برتر» با استقبال خوبی از جانب تماشاگران تلویزیون مواجه شده است. بسیاری از مردم علاوه بر تماشای این برنامه در تلویزیون در روزهای پس از پخش برنامه در سایت‌های اشتراک ویدئو به تماشای رقابت کمدین‌های حاضر در این برنامه می‌نشینند.

پربازدیدترین استند‌آپ کمدی خندوانه

برای نمونه سایت اشتراک ویدئوی آپارات این روزها از ویدئو‌های این کمدین‌ها در حال اجرای برنامه در مسابقه «خنداننده برتر» پر شده است. از همین روی بد ندیدیم سری به این وب سایت زده و میزان بازدید ویدئوهای این هنرمندان در مسابقه «خنداننده برتر» را به صورت اجمالی بررسی کنیم. برای این منظور هشت نفر از کمدین‌های برنامه را که به دور دوم رقابت رسیده بودند، انتخاب کرده و آخرین اجرای آن‌ها در «خندوانه» را به عنوان معیار این بررسی برگزیده و سه ویدئو پربازدید از این اجرا را در آپارات یافته و مجموع بازدید این ویدئوها را محاسبه کردیم.

از بانوان حاضر در این رقابت شروع می‌کنیم. شقایق دهقان که در دور اول این رقابت رضا شفیعی‌جم را از دور مسابقات خارج کرده بود، در مرحله دوم با علی مسعودی روبه‌رو شد. سه ویدئوی پربازدید آخرین اجرای این کمدین در مجموع ۶۶ هزار و ۵۹۱ بازدید داشت، در حالی که در طرف مقابل سه ویدئوی پربازدید از آخرین اجرای علی مسعودی ۷۴ هزار و ۹۵۹ بار دیده شده بود.

بانوی دیگر حاضر در این رقابت، الیکا عبدالرزاقی هم در دور اول موفق بود و به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافت، تا در این مرحله با جواد رضویان روبه‌روشود. سه ویدئوی پربازدید از آخرین اجرای او مجموعا ۶۳ هزار و ۳۲۷ بازدید داشته، و در طرف مقابل سه ویدئوی پربازدید از اجرای جواد رضویان در «خنداننده برتر» ۵۲ هزار و ۲۴۷ بار در آپارات دیده شده است.

مهران غفوریان به عنوان یکی از استند‌آپ کمدین‌های قدیمی «خندوانه» با پشت سرگذاشتن نادر سلیمانی در دور دوم با سجاد افشاریانی روبه‌رو می‌شود که در دور اول سپند امیرسلیمانی را شکست داده است. سه ویدئوی پربازدید از آخرین اجرای غفوریان در «خنداننده برتر» ۵۶ هزار و ۶۸۱ بار و سه ویدئوی پربازدید افشاریان ۷۸ هزار و ۶۷ بار دیده شده‌اند.

اکنون به هیجان‌انگیزترین رقابت این مسابقات می‌رسیم، امین حیایی در برابر امیرمهدی ژوله. این رقابت که دیشب با اختلاف اندکی با برتری ژوله به پایان رسید، هیجان زیادی در میان مخاطبان برنامه ایجاد کرده بود و به همان میزان بینندگان زیادی نیز داشته است. برای درک میزان حساسیت این برنامه کافی است نگاهی به آمار بازدید مردم از ویدئوهای اجرای این دو کمدین در آپارات بیندازیم، جایی که سه ویدئوی پربازدید از اجرای حیایی ۱۱۱ هزار و ۲۵۹ بازدید و سه ویدئوی پربازدید ژوله ۱۲۵ هزار و ۹۰۳ بازدید داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این علی مسعودی خیلی افتضاحه . فقط چون مرده بیشتر بازدید کننده داشته .تازه مردها محدودیتی هم نداشتند برای اجرا . مملکت مردسالار!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج