۲۴۸۱۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خوش اندام شدن پس از زایمان

عضلات شکمی، در طول بارداری و تولد نوزاد بیرون می‌زنند. وقتی یک زن که یک نوزاد دارد، دراز نشستی انجام دهد، یک برآمدگی غیر طبیعی روی عضلات شکمش خواهید دید.

وب سایت نی نی بان: عضلات شکمی، در طول بارداری و تولد نوزاد بیرون می‌زنند. وقتی یک زن که یک نوزاد دارد، دراز نشستی انجام دهد، یک برآمدگی غیر طبیعی روی عضلات شکمش خواهید دید.

خوش اندام شدن پس از زایمان

خوش اندام شدن پس از زایمان

چند ماه اول بعد از بچه دار شدن می‌تواند با ارزش ترین بخش زندگی شما باشد، البته تا زمانی که هنوز وقت نکرده‌اید در آینه نگاهی به خودتان بیندازید! اما اینکه بدنتان بعد از بارداری تغییر کرده است، دلیل نمی‌شود که دیگر نتوانید به بهترین اندام طول زندگیتان برسید! برای شروع، در زیر بعضی از باورهای عامیانه رایج در مورد وزن بعد از بارداری را بیان کرده و آنها را نفی می‌کنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

آب نعناع برای نوزاد، مفید است یا مضر؟

خوش اندام شدن پس از زایمان

آیا نوزاد شما هم به دلیل مشکلات گوارشی مدام دل درد دارد؟ آیا می‌دانید آب نعناع یک روش موثر برای تسکین دل درد نوزاد است؟ بهتر است برای درمان مشکلات هاضمه کودک را با مقدار بسیار کم آب نعناع تغذیه کنید. اما یادتان باشد آب نعناع در مقدار زیاد می‌تواند برای نوزاد خطرناک باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

علیرضا جاویدنیا: خاطراتم را دوست دارم

خوش اندام شدن پس از زایمان

علیرضا جاویدنیا چهره و صدایی آشناست. جاویدنیا سال‌هاست در رادیو و تلویزیون فعالیت دارد. سابقه حضور او در صدا و سیما باعث شده است وی در زمینه بازیگری، گویندگی و اجرا تجربیات خوبی کسب کند. تجربیاتی که توانستند در همه دوره‌ها به کمک جاویدنیا بیایند تا او بتواند با استفاده از آنها همواره چهره‌ای موفق و دارای صدایی دلنشین باشد. جاویدنیا یکی از عوامل اصلی برنامه «جمعه ایرانی» است. وی این گونه پاسخ گوی سوالامان شد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

قرص ال دی، باعث سکته مغزی می شود؟

خوش اندام شدن پس از زایمان

همه قرص‌ها و داروها دارای عوارضی هستند که این عوارض در برخی افراد با شدت کمتری بروز می‌کند اما در برخی افراد شدید است. قرص LD از آن دست قرص‌هایی است که بیشتر خانم‌ها با وجود عوارض موجود، مجبور به مصرف آن هستند. برخی نیز بر اثر عدم‌ آگاهی از عوارض خطرناک آن اقدام به مصرف خودسرانه و طولانی مدت این قرص‌ها می‌کنند.

خوراکی های فوق مغذی برای کودک شما

خوش اندام شدن پس از زایمان

رشد قدی شیرخواران (زیر ۱ سال) حدود ۲,۵ سانتیمتر در هر ماه می‌باشد؛ اما سرعت رشد قدی کودکان نوپا (۱ الی ۳ سال) بسیار کندتر از دوره نوزادی می‌باشد و تنها ۷.۵ تا ۱۲.۵ سانتیمتر در سال است. با وجود کاهش سرعت رشد کودکان در این دوره، اهمیت تغذیه در این دوران به دلیل مسئله رشد، از شیرگیری و تغذیه تکمیلی و خوردن و نوشیدن مستقل کودک هنوز چشمگیر می‌باشد. از این زمان به بعد وقت آن است که کودک مواد مغذی را از انواع مختلف غذاها به جای شیرمادر دریافت نماید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج