۲۴۸۴۳
۲ نظر
۵۰۲۹
۲ نظر
۵۰۲۹
پ

سونامی سرطان سال ۲۰۱۵ به ایران می رسد

عضو انجمن سرطان‌شناسي آمريكا گفت: سال ۲۰۱۵ ايران با سونامي سرطان روبه‌رو مي‌شود.

خبرگزاری ایسنا: عضو انجمن سرطان‌شناسي آمريكا گفت: سال ۲۰۱۵ ايران با سونامي سرطان روبه‌رو مي‌شود.

"پروفسور ناصر پارسا" در جمع اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد رشد علوم، به ويژه در زمينه صنعت و پزشكي را در يك‌صد سال پيش شگفت‌انگيز برشمرد و افزود: شيوه درمان در پزشكي تا به حال تجويز و خوراندن يك دارو براي همه بيماران مشابه بوده است.

وی ادامه داد: اما در دهه آينده درمان بيماران بر اساس تنوع ژنتيكي افراد است بدين ترتيب كه هر فرد داروي خاص خود را براي همان بيماري دريافت مي‌كند و چون از اين طريق بيماري به سرعت تشخيص داده مي‌شود بنابراين زمان درمان و معالجه نيز كوتاه‌تر مي‌شود.

عضو انجمن سرطان‌شناسي آمريكا با تاكيد بر علوم كاربردي تصریح کرد: فعاليت‌هاي پژوهشي كاربردي هم براي جامعه سودمند است.

پروفسور پارسا ادامه داد: به طور مثال توليد دارو ممكن است ميلياردها دلار براي دانشگاه يا يك بخش تحقيقاتي درآمد ايجاد كند كه با درآمد آن مي‌توان پروژه‌هاي ديگر را حمايت كرد.

وی با بیان اینکه سلامت يك كشور و پيشرفت آن، يك رابطه دو طرفه است كه به همه وابسته‌اند، خاطرنشان کرد: تأثير محيط زندگي بر بيماري‌ها مهم است.

عضو انجمن سرطان‌شناسي آمريكا افزود: بيماري‌ها زاييده مشكلات محيطي است و امروز محيط زيست ما به طور كلي آلوده و شمار بيماران سرطاني به خصوص در ايران رو به رشد است و ۳ سال ديگر در سال ۲۰۱۵ ايران با سونامي سرطان روبه‌رو مي‌شود.

پروفسور پارسا همچنين از كاهش سن ابتلاء به سرطان سينه در ايران خبر داد و گفت: سن سرطان سينه در زنان ايراني از ۳۰ به ۱۵ سال كاهش يافته است و ما بايد با بررسي آب، هوا، تغذيه و محيط زيست به علت بروز اين واقعه پي ببريم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maryam

      سلام بچه ها.ایشون درست میگه شده مثل شیوع سرماخوردگی!!!.من تو بخش icu هستم.بخدا بیمارستانا دارن از مریضای بدحال نیازمند icu منفجر میشن.اونم چی؟همه 15تا 30ساله.اکثرشونم کنسر خون و سینه دارن.خیلی ناراحت میشم.قرار شده توی تحقیقی شرکت کنم که ارتباط تغذیه رو با شیوع سرطان بررسی کنیم.نتیجشو بهتون خبر میدم.شمارو بخدا مواظب خودتون باشید.سالم زندگی کنید درست تغذیه کنید

    • مهدی

      سلام دوستان. در حال حاضر سرطان تو ایران در حال انفجار که دیگه تا 2015 چی میخواد بشه نمیدونم .
      من خودم به شخصه دو مورد تومور مغزی را از نزدیک لمس کردم و چند نفر دیگه که غیر مستقیم میشناسمشون که هم مغزی هستند هم سینه ولنفاوی وخونی که همگی ریشه 7تا 10 ساله دارن که بر می گرده به جنگ عراق . جنگی که هم عراق را نابود کرد وهم ما را بیمار. ریط جنگ عراق با ما بر می گرده به استفاده سلاحهای بیولوژیکی و اورانیوم ضعیف شده در این جنگ و از اونجایی که باد و جریان هوا از غرب به شرقه و ریزگردای عراقی هم اونو ثابت میکنن این سوغات نا مبارک را برای ما به ارمغان آوردن و ما را متحمل این هزینه های سنگین جانی و مالی کردن که عزیزامونو به راحتی از دست می دیم .
      شیوه زندگی امروز ما به نظر بنده نقش یه کاتالیزور را بازی می کنه. وما هر چی هم که از اینا استفاده نکنیم فقط مدت زمان اونو عقب میندازیم .
      من فقط میتونم آرزوی سلامتی داشته باشم برای همه ایرانیان و این که مراقب سلامتیه خودتون باشید .
      ان شاالله که اکثریت از ابتلا به سرطان مصوون بمانیم.
      سلامت باشید همیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج