۲۴۸۸۶۳
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

توضیح درباره دیپلمات مفقود شده در «منا»

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: سفیر سابق ایران در لبنان با گذرنامه عادی خود عازم سفر حج شده اند و اطلاعات دقیق پاسپورت مربوط به همه حجاج و از جمله ایشان در اختیار مراجع رسمی دولت سعودی می باشد

خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت امور خارجه خبر برخی رسانه های عربی در خصوص سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان را عجولانه توصیف کرد.

مرضیه افخم خبر آن دسته رسانه ها مبنی بر اینکه آقای غضنفر اصل رکن آبادی دیپلمات ایرانی با نام دیگری و از راه غیر رسمی وارد عربستان شده است، شتاب زده خواند و اضافه کرد: ایشان با گذرنامه عادی خود عازم سفر حج شده اند و اطلاعات دقیق پاسپورت مربوط به همه حجاج و از جمله ایشان در اختیار مراجع رسمی دولت سعودی می باشد و هیچگونه شائبه ای در خصوص اطلاعات و جزییات مربوطه و نحوه ورود ایشان به کشور عربستان وجود ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه توضیح داد: پاسپورت عادی آقای غضنفر اصل رکن آبادی همکار ما در وزارت امور خارجه ممهور به مهر روادید حج می باشد و طبق اطلاعات واصله در شرایط کنونی بدلیل لزوم ارائه مدارک هویتی همه مفقودین، سوابق ایشان نیز که در فهرست اسامی مفقودین واقعه منا می باشند، در اختیار مقامات سعودی قرار گرفته و خبرسازی های موجود در خصوص این موضوع نادرست و ناشی از اغراض و اهداف دیگر است.

گفتنی است از صبح امروز رسانه های وابسته به آل سعود، در خط خبری انحرافی تلاش کردند وانمود کنند که نام غضنفر رکن آبادی در لیست حجاج امسال وجود ندارد و احتمالا وی با نام دیگری از طریق کشوری غیر از ایران به عربستان سفر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که راست می گویید..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای رکن آبادی ؛ قطعنامه مراسم برائت از مشرکان روز عرفه را خواند؛ اگر میخواستند مخفی اش کنند؛ چرا بیانیه را به او دادند؟ درثانی ، این خبر چه دردی از آل سعود دوا کرد؟ آیا رکن آبادی مقصر بود؟ او راه را بست؟!

    • بهمن

      من یک پیشنهادبرای تمامی آنهایی که برای سفرعمره پول بی زبانشان رادربانک گذاشتنددارم.ازهمین فرداانصراف خودراازاعزام به عربستان اعلام وپولهایتان راصرف خیریه های مختلف مثل کمک به بیماران صعب العلاج ومحرومان ومدارس و...نمائید.مطمئن باشیداجراین کارهاکمترازحج نیست .بایک تیردونشان بزنیدهم اجر وهم اینکه این حداقل ازپولهای مابرای ریختن بمب به سرکودکان یمنی استفاده نکنند.

      پاسخ ها

      • سیدحسین

        حج واجب نه.عمره مفرده تحریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج