۲۵۱۱۵۳
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

مهرجویی: چاوشی در حق من کم‌ لطفی کرد

داریوش مهرجویی درباره حضور محسن چاووشی در فیلم "سنتوری" گفت: حضور محسن چاووشی در این فیلم به طور کامل منتفی است. در واقع محسن به من خیلی کم‌لطفی کرد. او با "سنتوری" به شهرت و اعتبار رسید و با وجود دریافت مجوزهای لازم کار واکنش بدی از خود نشان داد و من را دلگیر کرد.

هنرآنلاین: داریوش مهرجویی درباره فعالیت‌های این روزهای خود گفت: فعلا برنامه خاص کاری ندارم. نمایشی با نام " غرب واقعی" را از نوشته‌های سام شپرد که خودم آن را ترجمه کردم، با بازی امین حیایی، محمدرضا خلج و... از روز ۲ شهریور به صحنه بردم که اجرای آن تا ۲۲ مهر در طبقه ششم پردیس کورش ادامه دارد.

مهرجویی در ادامه درباره فیلم "سنتوری" نیز توضیح داد: فیلم "سنتوری، مرد پائیزی" فعلا مراحل پیش تولید را می‌گذراند و هنوز آنطور که باید وارد مراحل اصلی کار نشده‌ایم.

مهرجویی: چاوشی در حق من کم‌ لطفی کرد

وی درباره حضور محسن چاووشی در این فیلم گفت: حضور محسن چاووشی در این فیلم به طور کامل منتفی است. در واقع محسن به من خیلی کم‌لطفی کرد. او با "سنتوری" به شهرت و اعتبار رسید و با وجود دریافت مجوزهای لازم کار واکنش بدی از خود نشان داد و من را دلگیر کرد.

وی افزود: رقمی که این او درخواست کرد دو برابر دستمزد کارگردان بود...! البته این حرف‌ها را کنار بگذاریم، زیرا دوست ندارم چیزی راجع به آن بگویم.

این کارگردان پیشکسوت در پایان گفت: ممکن است که یک یا دو خواننده جایگزین چاووشی داشته باشم که به زودی اطلاعات دقیق آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منننن

      بعضی ها اینجورین دیگه جنبه ندارن به جایی برسن.

    • بدون نام

      تو فیلم سنتوری نامردی کردی ...
      چیزی که عوض داره گله نداره

    • بدون نام

      اقای مهرجویی چاوشی با اهنگ های نفرین و خودکشی ممنوع و لنگه کفش و ... معروف شده بود قبلش . اگه معروف نبود پس شما چرا دنبالش رفتید ؟
      درسته سنتوری در افزایش محبوبیت چاوشی نقش زیادی داشت همانطور که صدای چاوشی در محبوبیت سنتوری نقش مهمی داشت
      مسئله محسن چاوشی پول نبوده قطعا و دلایل دیگه بوده . مگر نه چرا امثال بهرام رادان و اردوان کامکار و یاس هم نخواستن همکاری کنن ؟

    • ابی

      دروغ مهر : چاوشی با سنتوری معروف شد !!!!

    • زهرا

      سعید قطبی زاده(منتقد سینما): گاهي آدم ها براي انجام ندادن کاري، به احترام طرف مقابل مستقيما نه نمي گويند و اي بسا چيزي ديگر را بهانه کنند. دليل انجام ندادن کار يا شخصي است، يا حرفه اي، يا هردو. شخصي است، چون پاي آدم ها و نيات ديگري در ميان است و حرفه اي است، چون تجربيات اخير نشان مي دهد که نمي شود اميد زيادي به موفقيت کار داشت. با با احترام به کارگردان بزرگ، تصور مي کنم نه انتخاب عوامل اصلي يک فيلم از طريق واسطه کار درستي باشد و نه رسانه اي کردن موضوعي تا اين اندازه شخصي.
      در غائله ي ايجاد شده محال است بشود حق را به کسي داد که انتظار دارد همه همواره بايد در برابرش موظف و متعهد باشند، و او در عوض ساده ترين قواعد حرفه اي را هم رعايت نکند،در صدد تخريب شخصيت برآيد و قضيه ي پول را وسط کشيده و براي فرافکني ماجرا را سوزناک جلوه دهد که به دليل يک تجربه ي همکاري، بنابراين فرد مورد نظر عنداللزوم بايد کمر خدمت بسته و به هر سازي "بخواند". اين را نه به دليل دوستي با محسن چاوشي، که به خاطر حقانيتش ميگويم که به شهادت اين سال ها، بسيار ديده ام که شرافتش را با نرفتن ها و نخواندن ها نشان داده و ارقامي ده ها برابر اين، وسوسه اش نکرده. او اهل کيسه دوختن از قِبَل هنرش نيست که اگر بود در خانه اي هشتاد متري در گوشه اي از تهران مستاجر نبود.

    • مهر

      داریوش مهرجویی: هر کس با من کار کرد ستاره شد استادمهرجویی یه سوال شما ازمادرکه متولدشدیدهنرمندبودید یانه اگه نه چه کسی شماروستاره کرد اقای هنرمندباتجربه عزت دست خداست مادرمقابل خواست خدا هیچ وپوچیم فرق شمابامحسن میدونین چیه شماشایدمعروف باشین ولی محسن محبوب هست چون طرفدارانش اونومیپرستن چه ازلحاظ شخصیتی چه ازلحاظ صدا موفق باشیداستاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج