۲۵۱۶۱۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دامغانی:

آوردن کواچ بعد از ولاسکو کار درستی نبود

مربی پیشین تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: کواچ قهرمان المپیک شده و بار فنی‌اش متفاوت از ولاسکو نیست و باید او را در رأس تیم ملی حفظ کنیم.

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: کواچ قهرمان المپیک شده و بار فنی‌اش متفاوت از ولاسکو نیست و باید او را در رأس تیم ملی حفظ کنیم.

رضا دامغانی در مورد اهمیت المپیک برای هر رشته ورزشی اظهار داشت: ویترین هر فدراسیون ورزشی المپیک است و باید تصمیمات بر اساس المپیک گرفته شود. پیامدهای حضور در المپیک برای هیچ‌کس پوشیده نیست و اسپانسرهای فدراسیون و پیشنهادهایی که به بازیکنان می‌شود بعد از حضور در المپیک، کاملا متفاوت خواهد بود.

دامغانی ادامه داد: تیم ملی بعد از پایان لیگ فقط ۲ ماه تا مسابقات انتخابی المپیک فاصله دارد. به نظر من کواچ باید حفظ شود ولی کادر فنی تقویت شود چون کمک‌های او در حد و شأن تیم ملی نیستند. اصولاً آوردن کواچ بعد از ولاسکو کار درستی نبود و حالا می‌بینیم که مدیریت او مشکل دارد که موضوعی فراتر از مسائل فنی است. کواچ قهرمان المپیک شده و بار فنی او متفاوت از ولاسکو نیست و باید او را در رأس تیم ملی حفظ کنیم. حضور بهترین مربی دنیا با توجه به زمان کمی که در اختیار تیم ملی است فقط هزینه‌بر است و همین زمان کوتاه، بهانه مربی برای عدم نتیجه‌گیری احتمالی است.

سرمربی پیشین تیم آلومینیوم المهدی گفت: نسل کنونی، نسل طلایی والیبال ایران است به همین خاطر نباید به آنها فشار آورد و انتقاد کرد. اگر تیم فعلی به المپیک نرسد من بعید می‌دانم تا ۲ دوره دیگر، تیم ایران شانس حضور در المپیک را به دست آورد.

دامغانی در پایان تصریح کرد: تیم ملی در جام جهانی از نظر فنی افت کرده بود و کادر فنی نتوانست روحیه از دست رفته را به تیم برگرداند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساینا

      فقط شما بدی های کواچ رو می بینید اون کنار برد قهرمانی آسیا رو هم درنظر بگیرید به نظر من اتفاقا کار درستی بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج