۲۵۱۸۸۰
۵۰۸۹
۵۰۸۹
پ

راهی ساده برای پوشاندن سوراخ‌های دیوار

استفاده از خمیر دندان را برای پوشاندن سوراخ های روی دیوار را فراموش کنید، در این مطلب می توانید روش حرفه ای‌تری را برای این کار یاد بگیرید.

راهی ساده برای پوشاندن سوراخ‌های دیوار





وب سایت چیدانه:

راه حلی آسان برای پوشاندن سوراخ های دیوار

راهی ساده برای پوشاندن سوراخ‌های دیوار

استفاده از خمیر دندان را برای پوشاندن سوراخ های روی دیوار را فراموش کنید، در این ویدئو که چیدانه برای شما آماده کرده است می توانید روش حرفه ای تری را برای این کار ببینید. دیدن این ویدئو شما را از زنگ زدن به متخصصی این کار و پرداخت هزینه بی نیاز می کند، پس دیدن این ویدئو کاربردی را از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۱۰ دکوراسیون دنج برای داستان های عاشقانه!

پاییز فصل عاشقانه ها است. فصل مچاله شدن لای پتو در سه کنج مبل، خواندن رمانی عاشقانه و نگاه کردن نم نم باران از پشت شیشه. اصلا در فصل پاییز همه چیز رنگ و بویی عاشقانه و گرم دارد. در فصل پاییز می توان مبلمان خانه را به هم نزدیک تر کرد و فضایی دنج را در پشت یک پنجره یا جلوی شومینه پدید آورد تا بتوان از نهایت روشنایی روزهای کوتاه شده استفاده کرد و لذت برد.

راهی ساده برای پوشاندن سوراخ‌های دیوار

در این مطلب می خواهیم به شما دکوراسیون فضاهای دنجی را نشان دهیم که بتوانید روزهای پاییزی تان را صمیمی تر و گرم تر بگذرانید و همچنین کتاب هایی که خواندنشان در این گوشه های دنج بسیار می چسبد، پس این مطلب جذاب از چیدانه را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

ساختمان مسکونی کهریزک، طراحی کم هزینه اما چشم گیر

کهریزک...! منزل گاه مهاجرانی که درآمد کارگری شان کفاف آن را نمی دهد که پیش از کمیت به کیفیت محل سکونت خود باندیشند، مهاجرانی با فرهنگی متفاوت که بالکن های نور گیر و فراخ از همان هایی که در یک خانه ی شمال شهر می بینی و دلت می خواهد عصری را درآن چایی بنوشی و بی دغدغه اطراف را نظاره کنی برایشان حکم پا گذاشتن روی تمام عقاید و آرمان هایشان است...

راهی ساده برای پوشاندن سوراخ‌های دیوار

اما کسانی هستندکه دلشان می خواهد از دل تمام ناهنجاری ها، هنجاری بیابند برای تمدد آرامش یک قشر، هر چند ضعیف! با چیدانه همراه باشید تا با هم به بررسی سیر تفکر معمار این ساختمان یعنی مهدی کامبوزیا بپردازیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

کدام میز ناهارخوری برای دکوراسیون منزل شما مناسب است؟

وقتی مشغول غذا خوردن هستیم، علاوه بر خود غذا و طعم و بوی آن که بیش از همه ما را جذب می کند، فضای غذاخوری و مبلمان آن نیز اهمیت ویژه پیدا می کند. همه ی ما دوست داریم در هنگام غذا خوردن چیزی مزاحم مان نشود و کاملا احساس راحتی کنیم. در این میان مبلمان که شامل میز و صندلی های غذاخوری می شود، تأثیر به سزایی دارند.

راهی ساده برای پوشاندن سوراخ‌های دیوار

امروز قصد داریم به میز ناهارخوری بپردازیم. با چیدانه همراه باشید تا با شکل های مختلف میز ناهارخوری برای دکوراسیون های متفاوت بیشتر آشنا شویم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

رنگ و نقاشی ساختمان: مزایا و معایب انواع رنگ دیوار

رنگ آمیزی یکی از ساده ترین و شاید ابتدایی ترین کارها برای تغییر دادن دکوراسیون منزل شما می باشد، بی شک هر خانه ای بعد از مدتی نیاز به کمی تغییر و ترمیم دیوارهای کهنه و کثیف دارد.

راهی ساده برای پوشاندن سوراخ‌های دیوار

در این مطلب با هم به بررسی انواع رنگ ها در زمینه ی رنگ و نقاشی ساختمان می پردازیم. پس اگر برای دکوراسیون منزل خود یک تغییر ساده اما اساسی و در عین حال مقرون به صرفه می خواهید در این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج