۲۵۱۹۲۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

بهترین خط چشم‌های بازار

این روزها انتخاب یك خط چشم خوب چندان كار ساده‌ای نیست چون در مغازه‌های لوازم آرایشی مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌كنند اما حواس‌تان باشد كه باید خط چشمی را انتخاب كنید كه هم با چشم‌تان سازگاری داشته باشد و هم راحت باشد.

بهترین خط چشم‌های بازار
مجله زندگی ایده آل : این روزها انتخاب یك خط چشم خوب چندان كار ساده‌ای نیست چون در مغازه‌های لوازم آرایشی مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌كنند اما حواس‌تان باشد كه باید خط چشمی را انتخاب كنید كه هم با چشم‌تان سازگاری داشته باشد و هم راحت باشد. این شما و این هم خط‌چشم‌های مایع جدید بازار با برندهای مختلف.

خط‌چشمی با اسفنج دریایی

بهترین خط چشم‌های بازار

محصول جدید مك مناسب افرادی است كه حوصله زیادی برای خط چشم كشیدن ندارند. این خط چشم به دلیل برس منحصر به فردی كه از اسفنج دریایی ساخته شده، كشیدن خط چشم را برای شما آسان می‌كند. عصار‌ه‌های خوشبو در این محصول استفاده شده كه تا در آن را باز می‌كنید عطرش را احساس خواهید كرد. این محصول ماندگاری زیادی دارد و به سرعت خشك می‌شود.

با آرت دكو برازنده شوید

بهترین خط چشم‌های بازار

خط چشم مایع آرت دكو، یكی از جدیدترین خط چشم‌های موجود در بازار است كه حاوی تركیبات معدنی بوده و پوست پلك را تغذیه می‌كند. این محصول به دلیل بافت نرمی كه دارد به راحتی قابل استفاده است. خط چشم آرت دكو فاقد اسانس است و به همین دلیل برای چشم‌های حساس پیشنهاد می‌شود.

سیاهی را از بالای چشم دور كنید

بهترین خط چشم‌های بازار

خط چشم ایزادورا دارای اپلیكاتوری با نوك انعطاف‌پذیر و رنگدانه‌های فراوان برای كشیدن خط چشم نازك یا ضخیم است. این محصول ایزادورا با فرمولاسیونی كه دارد، در برابر آب مقاوم است و سریع روی پلك خشك می‌شود.

افسانه‌ای برای بالای چشم

بهترین خط چشم‌های بازار

خط چشم گاش به دلیل نوك فوق‌العاده ظریف طرفداران بسیاری دارد و به همین دلیل كشیدن خطی ظریف و پهن را برای شما امكان‌پذیر می‌‌کند. با زدن این خط‌چشم دیگر نگران حساسیت چشم‌ها نباشید، زیرا فاقد مواد معطر است.

نگران خیس شدن چشمان‌تان نباشید

بهترین خط چشم‌های بازار

خط چشم كوزه‌ای بورژوا حاوی ویتامین‌های E و C بوده و در فرمولاسیون این محصول از موم طبیعی استفاده شده است. خط چشم بورژوا به دلیل ماندگاری بالا ضدتعریق و ضداشك است؛ پس نگران سیاه شدن چشمان‌تان نباشید.

خط چشمی با اپلیكاتور ویژه

بهترین خط چشم‌های بازار

خط چشم بی‌یو، امروزه طرفداران بسیاری پیدا كرده است. این خط چشم‌ها با اپلیكاتور ویژه در دو نوع معمولی و ضدآب در بازار موجود هستند. خط چشم بی‌یو با ماندگاری بالا، پوششی یكدست و مشكی پررنگ به چشمان شما می‌دهد. این محصول بی‌یو عاری از رایحه و پارابن است و پوست‌های حساس به راحتی می‌توانند از آن استفاده كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مک افتضاحه.ورق ورق میشه خیلیم سریع تموم میشه.90 تومن پول میده چشم به هم زدن تمومه. گاش و آرت دکو خوبه. علاوه بر اینا مارک میک آپ آلمان هم خوبه.

    • بدون نام

      ای کاش قیمتاشم زیرش میزدین

    • Mami

      خط چشم و خیلی دوست دارم.....
      فقط گاش و استفاده کردم...خوبه.

    • بدون نام

      من از مارک بی یو استفاده کردم.معمولیش خیلی سریع پاک میشه...مدل ضد آب هم ماندگاریش خوبه ولی احساس سنگینی ب چشم میده وخیلی غلیظ هست

    • ستاره

      بی یو آشغاله پول حروم کردنه.ضدآبش غلیظه اصلا نمیشه راحت کشیدو انعطاف دادبعدم میخوای پاک کنی مث قیر می مونه همش سیاه وکثیف میکنه مژه هاتم می کنه

    • الی

      من مک استفاده کرذم زیاد جالب نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج