۲۵۲۸۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هانی نوروزی عضو پرسپولیس می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هانی فرزند مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس به عضویت این باشگاه در خواهد آمد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هانی فرزند مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس به عضویت این باشگاه در خواهد آمد.

علی اکبر طاهری در گفت وگوی تلویزیونی افزود: از تمام کسانی که در این مدت ما را در برنامه های هادی نوروزی همراهی کردند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس به تمام تعهدات خود در رابطه با هادی نوروزی عمل خواهد کرد و همچنین برنامه ای برای هانی نوروزی خواهیم داشت تا او عضو باشگاه باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب حامی مالی برای این باشگاه گفت: برنامه های زیادی برای درآمد زایی داریم و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را در این کار رقم بزنیم تا مشکلات رفع شود.

وی همچنین با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس افزود: پرسپولیس خیلی سریع به جایگاه واقعی خود بازخواهد گشت و در این راه از هواداران می خواهم حامی ما باشند.

طاهری در رابطه با حامی مالی ۴۵ میلیارد تومانی توضیح داد: این مبلغ صحت ندارد اما قراردادی بسته شده و هرکسی که مدیریت باشگاه را عهده دار شود موظف به رعایت آن است. مطمئن باشید اگر خوب برنامه ریزی کنیم می توانیم به پول بیشتری هم برسیم.

هادی نوروزی ۹ مهر ماه به علت سکته قلبی از دنیا رفت و پس از برگزاری دو مراسم تشییع جنازه در ورزشگاه آزادی تهران و بابل، در زادگاهش روستای کپورچال به خاک سپرده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج