۲۵۳۷۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرگوسن: بنیتس با ادعاهایش خودش را کشت

سرمربی پیشین شیاطین سرخ می‌گوید ادعایی که سرمربی پیشین لیورپول در یکی از کنفرانس‌‌های خبری‌اش درباره منچستریونایتد انجام داد، تاوان سنگینی برای وی داشته است.

خبرگزاری تسنیم: به نظر سرالکس فرگوسن کنفرانس خبری که رافائل بنیتس ماه ژانویه سال ۲۰۰۹ برای زیر سؤال بردن شیاطین سرخ برگزار و در آن به فرگوسن و بازیکنانش حمله کرد، نه تنها این مربی اسپانیایی را به هدفش نرساند، بلکه به ضررش تمام شد.

بنیتس در آن کنفرانس خبری ادعا کرد که فرگوسن و بازیکنانش نگران از دست دادن صدر جدول و عنوان قهرمانی هستند و به همین دلیل عصبی شده‌اند. ادعای بنیتس در حالی بود که منچستری‌ها آن سال صدرنشین جدول بودند و با لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی رقابتی نزدیک داشتند. آن فصل در نهایت این فرگوسن بود که لبخند به لب داشت و جام قهرمانی را بالای سر برد و بنیتس و شاگردانش با چهار امتیاز اختلاف به نایب قهرمانی بسنده کردند.

فرگوسن با یادآوری ادعای معروف بنیتس، در مصاحبه با شبکه MSNBC گفت: به خاطر تجربه‌ام من همیشه دانسته‌ام که چطور باید کنفرانس‌های خبری را کنترل کنم و همیشه آنها را تحت کنترل داشته‌ام. همیشه با این اطمینان که می‌توانم به عنوان شخص برنده از کنفرانس‌های خبری خارج شوم، وارد آنها می‌شدم، از جمله زمانی که رافائل آن برگه (برگه‌ای که در آن بنیتس به جنجال‌آفرینی‌های سرالکس فرگوسن با اعتراض به داوران و موارد مشابه ذکر شده بود، اشاره کرد) را آورده بود تا تمام اعتراضاتش را نسبت به من و باشگاه بیان کند. رافا با آن حرکتش خودش را کشت، چون بعد از آن دیگر لازم نبود که من چیزی بگویم. من گفتم «خب، شاید او به دردسر افتاده است».

فرگوسن در ادامه نمونه‌ای دیگر از مواردی که سبب شد برخی به او برچسب مربی جنجال‌آفرین بزنند را یادآوری کرد، اتفاقی که با یک تماس تلفنی آغاز شد.

فرگی اظهار داشت: یادم می‌آید که شنبه یک هفته با سرمربی استون‌ویلا تماس گرفتم و آن روز قرار بود که ما با این تیم بازی کنیم. تماس من فقط درباره بلیت‌های بازی یا چنین چیزی بود. پنج دقیقه بعد او با من تماس گرفت و گفت «واقعاً هدفت از اینکه به من زنگ زدی چه بود؟» او فکر می‌کرد که من از تماسم قصد و غرضی داشته‌ام. من به مربی معروف شدم که عاشق جنگ‌های روانی است. شاید گاهی اوقات این کار را انجام می‌دادم، اما فکر می‌کنم در چیزهایی که در این خصوص گفته می‌شد، غلو صورت می‌گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج