۲۵۴۰۷۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ماجرای تماس دیروز لاریجانی در مجلس

نایب فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه تماس تلفنی لاریجانی در جلسه روز گذشته مجلس و در حین بررسی کلیات طرح نحوه اجرای برجام هیچ ارتباطی به جلسه علنی و برجام نداشت گفت:‌ این تماس با آقای شمخانی و یا مسوولان عالی رتبه نظام نبود.

خبرگزاری ایسنا: نایب فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه تماس تلفنی لاریجانی در جلسه روز گذشته مجلس و در حین بررسی کلیات طرح نحوه اجرای برجام هیچ ارتباطی به جلسه علنی و برجام نداشت گفت:‌ این تماس با آقای شمخانی و یا مسوولان عالی رتبه نظام نبود.

بهروز نعمتی در توضیح تماس تلفنی رییس‌مجلس در خلال جلسه علنی روز گذشته مجلس گفت: روز گذشته بعد ازآنکه آقای لاریجانی برای انجام دیداری جلسه مجلس را ترک کرد و مجددا بازگشت ،‌ دکتر جلالی با گوشی همراه خود تماسی گرفت و تلفن را به آقای لاریجانی داد.

وی با بیان اینکه می‌داند چه کسی پشت خط بود اما صلاح نمی داند در این زمینه حرف بزند گفت:‌ این تماس با آقای شمخانی و مسوولان عالی رتبه نبود، باید کسی خبری را به آقای لاریجانی می‌داد که از طریق تلفن به ایشان اطلاع رسانی شد.

نعمتی مجددا تاکید کرد: پشت خط آن کسانی که شما فکر می کنید نبودند و خدا شاهد است این تلفن هیچ ارتباطی به جلسه مجلس و طرح برجام نداشت و آنطور که گفته شده ایشان بعد از آن تلفن جلسه مجلس را ترک نکرد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص انتشار اخباری مبنی بر برگزاری جلساتی بین دو فراکسیو ن اصولگرای مجلس جهت اجماع برای رای به کلیات طرح برجام گفت: چنین جلسه ای برگزار نشد که رای موافقان و مخالفان کلیات نشان دهنده چنین موضوعی است.

روز گذشته در مقطع کوتاهی رئیس مجلس جلسه علنی مجلس را ترک کرد و در این مدت اداره جلسه به محمدرضا باهنر واگذار شد اما در خبرها این طور منعکس شد که خروج لاریجانی از جلسه مجلس برای انجام تماس تلفنی با برخی شخصیت‌های نظام درباره طرح برجام بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج