۲۵۴۱۵۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کوثری: نشنیدم حسینیان صالحی را تهدید کند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس می گوید: زمینه ساز اتفاقات روز گذشته مجلس بی توجهی هیئت رئیسه به گزارش کمیسیون برجام بوده است.

خبرآنلاین: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس می گوید: زمینه ساز اتفاقات روز گذشته مجلس بی توجهی هیئت رئیسه به گزارش کمیسیون برجام بوده است.

اسماعیل کوثری در خصوص اتفاقات دیروز مجلس که در آن کلیات طرح برجام به تصویب رسید و در پاسخ به این سئوال که به نظر شما رفتار آقای حسینیان با آقای صالحی در مجلس درست بود؟، گفت: مگر آقای صالحی پشت تریبون از کسی نام برد که شما می گوئید، اقای حسینیان چنین حرفی زده است؟

وی در پاسخ به این سئوال که برخی نمایندگان در جمع خبرنگاران تائید کرده اند که آن فرد آقای حسینیان بوده است، خاطرنشان کرد: من نمی دانم چون چیزی نشنیدم و علم غیب هم ندارم! ضمن اینکه شما باید از خود آقای حسینیان این موضوع را سئوال کنید که واقعیت و اصل ماجرا چه بوده است.

کوثری خاطرنشان کرد: اگر آقای صالحی در پشت تریبون مجلس از کسی نام می برد، ما هم مطلع می شدیم و آن وقت می توانستیم صحبت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سئوالی درباره چرایی اتفاقات یکشنبه مجلس گفت: خود دوستان هیات رئیسه باعث این اتفاقات بودند. زمانی که بعضی افراد خود را فراتر از قانون بدانند، این مشکلات بوجود می آید.

وی ادامه داد: وقتی که عده ای می آیند طرح دیگری را مطرح می کنند و به کمیسیون برجام بی توجهی می شود و گزارش آن را نادیده می گیرند، نتیجه اش همین می شود که دیروز شاهد آن بودیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج