۲۵۴۳۲۰
۵۰۶۸
۵۰۶۸
پ

لاغری سریع با سوزاندن ۲۰۰ کیلو چربی

Jesse Shand پسری ۲۶ ساله است که حدود ۳۱۸ کیلو وزن داشت و به همین دلیل در انجام کار های روزمره ای مانند حمام رفتن ها دچار مشکل میشد.

وبسایت تاپ ناپ: Jesse Shand پسری ۲۶ ساله است که حدود ۳۱۸ کیلو وزن داشت و به همین دلیل در انجام کار های روزمره ای مانند حمام رفتن ها دچار مشکل میشد. او درباره چاقی خود می گوید که هر بار تصمیم به ورزش کردن و کم کردن وزن می گرفت برای خود بهانه تراشی میکرد و از این کار دست می کشید. بهانه هایی مانند این کار سختی است، نیاز به اراده دارد و من ندارم و این قبیل حرف ها باعث شد می شد او دست به تلاش کردن برای لاغر شدن نزند.

اما پس از آشنا شدن با سایت بدنسازی معتبری و درخواست کمک از کاربران آن سایت با استقبال فراوانی رو به رو شد. تمام کاربران این سایت سعی کردند تا او را متقاعد کنند که چرا باید هرچه زودتر وزن خود را کاهش دهد و در حرف هایشان اشاره به مریضی ها و سکته های قلبی و مغزی بیشتر این پسر ۲۶ ساله را تحت تاثیر قرار داد. او پس از آن شروع به کم کردن خوراکی های بی فایده از رژیم غذاییش شد و در باشگاه بدنسازی ثبت نام کرد. او موفق شد طی کمتر از ۲ سال ۲۰۰ کیلوگر وزن کم کند و به تناسب اندامی نسبی دست پیدا کند. البته برای یرداشتن پوست های اضافه و باقیمانده بدنش نیاز به پول دارد و در حال جمع آوری این مبلغ برای این عمل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج