۲۵۴۴۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سریال جدید نویسنده «بازی تاج و تخت»

شبکه تلویزیونی «سینه‌مکس/ Cinemax» ساخت نسخه‌ای آزمایشی از یک سریال جدید را با اقتباس از رمان‌کوتاه «تجارت پوست» نوشته جرج آر. آر. مارتین (مولف «بازی تاج‌وتخت») آغاز می‌کند.

وب‌سایت آی‌سینما: شبکه تلویزیونی «سینه‌مکس/ Cinemax» ساخت نسخه‌ای آزمایشی از یک سریال جدید را با اقتباس از رمان‌کوتاه «تجارت پوست» نوشته جرج آر. آر. مارتین (مولف «بازی تاج‌وتخت») آغاز می‌کند.

سریال جدید نویسنده «بازی تاج و تخت»

به‌این‌ترتیب، یکی دیگر از آثار مکتوب مارتین، رمان‌نویس امریکایی، در قالب یک سریال تلویزیونی جدید از شبکه «سینه‌مکس» روی آنتن خواهد رفت. البته ادامه ساخت این سریال به میزان استقبال بینندگان از قسمت پایلوت (آزمایشی) آن بستگی خواهد داشت. کالیندا واسکوئز (یکی از تهیه‌کنندگان و جریان طرح «روزی روزگاری») کار اقتباس از رمان کوتاه مارتین را به عهده دارد. قرار است داستان سریال با تمرکز بر کارآگاهی جوان که به تحقیق و بررسی در مورد رشته‌ای از قتل‌های بی‌رحمانه در شهر کوچکش می‌پردازد، نوشته شود. مارتین رمان کوتاه «تجارت پوست/ The Skin Trade» - با محوریت قصه گرگینه‌ها - را در سال‌های دهه ۱۹۸۰ نوشت و نخستین‌بار در قالب یک آنتولوژی ترسناک همراه با آثاری از استیون کینگ و دن سایمنز تحت عنوان «رویاهای شبانه ۵» منتشر شد.

مارتین صحت این خبر را در وبلاگ شخصی‌اش تایید کرده و نوشته: «همیشه فکر می‌کردم یک روز بالاخره یک سریال تلویزیونی یا شاید یک فیلم بلند سینمایی درباره ویلی فلمبو و رندی وید ساخته می‌شود». او با اشاره به دو شخصیت اصلی داستانش می‌نویسد: «آن دسته از کسانی که با قصه «درگاه‌ها» آشنایی دارند - همانی که تک قسمت آزمایشی آن در اوایل دهه ۹۰ در شبکه ای‌بی‌سی ساخته شد و ناموفق از آب درآمد - حتما به یاد دارند که وقتی در سال ۱۹۹۱ به لس‌آنجلس رفتم، درحقیقت تلاش داشتم سر «تجارت پوست» معامله کنم. در نتیجه، با چند دهه‌ تاخیر روبه‌رو بوده‌ایم...»

نویسنده ۶۷ ساله در ادامه هشدار داده که «سینه‌مکس» صرفا نوشتن سناریوی قسمت آزمایشی را در دستور کار خود قرار داده و قرار نیست چنین تصمیمی ضامن روی آنتن رفتن سریال تلویزیونی «تجارت پوست» باشد. مارتین اما اشاره کرده تحت تاثیر تصمیم واسکوئز قرار گرفته است؛ کسی که اگر مشکل خاصی پیش نیاید و بازسازی کتاب در قالب سریالی اقتباسی قطعی شود، تهیه‌کنندگی آن را نیز به عهده خواهد داشت.

او درباره انتخاب واسکوئز برای تبدیل «تجارت پوست» به سریال تلویزیونی گفت: «انتخاب آسانی نبود. سینه‌مکس و نمایندگان من ترتیبی دادند که با نزدیک به ۱۲-۱۰ نفر از نویسندگان تلویزیونی مختلف ملاقات کنم، بسیاری‌شان من را تحت تاثیر قرار دادند، اما برداشت کالیندا از داستان و کاراکترها من را تکان داد. او عاشق داستان و جهان آن است و واقعا به نظر می‌رسد ویلی و رندی را درک می‌کند و طرح اولیه او به سینه‌مکس یکی از شسته‌رفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین طرح‌هایی بود که تا آن زمان با آن روبه‌رو شده بودم. شور و اشتیاقش را دوست دارم و مشتاق همکاری با او هستم.»

مارتین درباره این که چرا خودش کار اقتباس این سریال را انجام نمی‌دهد گفته بخشی‌اش به خاطر «بازی تاج‌وتخت» است. او با اشاره به «بادهای زمستان»، ششمین سری از کتاب‌های این مجموعه داستانی، نوشته: «باید این کتاب را تمام کنم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج