۲۵۵۳۹۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هشدار آیت‌ الله مکارم درباره افزایش فساد

آیت‌الله ناصر‌ مکارم‌شیرازی در دیدار با جمعی از فرزندان شهدا و مدیران تشکل‌های شاهد کشور، با تأکید بر ضرورت توجه به فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: یکی از شرایط امر به معروف و نهی از منکر وجود احتمال اثر است که این ویژگی در خانواده شهدا بیشتر است.

تابناک: آیت‌الله ناصر‌ مکارم‌شیرازی در دیدار با جمعی از فرزندان شهدا و مدیران تشکل‌های شاهد کشور، با تأکید بر ضرورت توجه به فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: یکی از شرایط امر به معروف و نهی از منکر وجود احتمال اثر است که این ویژگی در خانواده شهدا بیشتر است.

وی در ادامه بر لزوم تکریم خانواده شهدا تأکید کرد و ادامه داد: فرزندان شهدا از ظرفیت هایی که در اختیارشان وجود دارد باید استفاده کنند تا بتوانند راه پدران شان را به خوبی ادامه دهند و فرهنگ شهادت را در جامعه حفظ کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: خانواده شهدا باید با هم متحد باشند و با یکدیگر هم‏فکری کنند؛ اتحاد می تواند جلوی نفوذ وسوسه های شیطان را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز فساد در جامعه بیش از هر زمان دیگری است، گفت: عوامل فساد در این دوره افزایش یافته و ماهواره ها فساد اخلاقی را در تمام دنیا رواج می دهند؛ دشمنان نیز متوجه شده اند که برای شکست شیعه و مسلمانان باید به عقیده آن ها نفوذ کنند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه دشمنان متوجه شده‌اند که برای شکست مکتب شیعه و مسلمانان باید به عقیده آنها نفوذ کنند، افزود: باید مراقب باشیم جلوی توطئه دشمنان را بگیریم و اجازه ندهیم که آن‌ها باعث تفرقه‌افکنی باشند.

وی با بیان اینکه امروز زمینه لغزش در جامعه بسیار زیاد است و نباید حالت انفعال داشته باشیم، گفت: علما و خانواده شهدا در دوران کنونی وظیفه‌ای مهم بر عهده دارند و خداوند در صورت ثابت قدم بودن مسلمانان، به آنان وعده پیروزی داده است.

این مرجع تقلید در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در تشکل هایی که ایجاد کرده اید و در آن ها فعالیت می کنید، بتوانید کارهای مهمی را در مقابل این فساد و تباهی انجام دهید و به وعده خداوند متعال تکیه کنید؛ برای پیش برد سودمند این کار نیز به برنامه ریزی و نیروی انسانی نیازمند هستید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      یکی از دلایل رواج فساد در کشور تک همسری بودن مردان است

      جدی میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج