۲۵۵۵۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دهکده موسیقی در چین +عکس

در سال ۲۰۱۵ جشنواره سالانه موسیقی پکن در منطقه پینگ گو در «پارک موسیقی مدو، دهکده موسیقی چین» در مساحتی حدود ۲۶۰.۰۰۰ متر مربع برگزار شد.

وبسایت رادیو چین: در سال ۲۰۱۵ جشنواره سالانه موسیقی پکن در منطقه پینگ گو در «پارک موسیقی مدو، دهکده موسیقی چین» در مساحتی حدود ۲۶۰.۰۰۰ متر مربع برگزار شد. بیش از ۴۰ گروه موسیقی از سراسر جهان به همراه طرفدران خود ۳ روز پی در پی از سبک های مختلف جز، راک و کلاسیک و آوازهای محلی لذت بردند.

پس از ۶ سال برنامه ریزی و ساخت و ساز، سرانجام دهکده موسیقی انتظارها را به پایان رساند. این جشنواره که یک جشنواره بین المللی موسیقی است، کمپ بین المللی تابستانه موسیقی نوجوانان و شاخه های دیگر موسیقی را شامل می شود؛ همچنین علاقه مندان به ساخت آلات موسیقی می توانند مراحل ساخت و تولید ساز مورد علاقه خود را در این دهکده تماشا کنند.

پروژه دهکده موسیقی در «پینگ گو» توسط دولت برنامه ریزی شده تا به کمک آن فرهنگ و آداب روسم چین بیشتر معرفی شود. در سال ۲۰۱۰ شهرداری چین در کنفرانس مطبوعاتی به طور رسمی افتتاح این دهکده موسیقی که به منظور گسترش فرهنگ و خلاقیت چین بر پایه موسیقی تاسیس شده است را اعلام کرد.

«منسیوس» فیلسوف چینی سده چهارم و پیرو کنفسیوس می گوید: "بهتر است در جمع از موسیقی لذت برد تا در تنهایی".

این جمله را می توان در دهکده موسیقی چین به خوبی درک کرد، عمومی بودن این دهکده گویای محبوبیت آن است و طرح اولیه ای برای آینده بهتر موسیقی به شمار می رود.

دهکده موسیقی در چین +عکس

در اوایل دهه ۸۰ پینگ گو در شمال شرقی پکن به دلیل ساخت و صادرات آلات موسیقی از جمله باس، آرهو (ساز زهی چینی) و دیگر سازها به ۴۰ کشور در سراسر دنیا شهرت زیادی داشت. ویولن از جمله سازهایی است که با طراحی ظریف، زیبا و قیمت مناسب به شهرت پینگ گو افزوده است. سالانه ۳۰۰.۰۰۰ ویولن یعنی یک سوم ویولن جهان در این دهکده ساخته می شود.

به طور کلی این دهکده از چهار بخش تولید موسیقی، تجارت موسیقی، اجرا و آموزش موسیقی تشکیل شده است که یک چرخه توسعه یافته و پیشرفته از موسیقی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

تا کنون ۵ دوره فستیوال موسیقی بین المللی در این دهکده برگزار شده است. این فستیوال نماد این دهکده بوده و بزرگ ترین و پرهیجان ترین فستیوال موسیقی پکن به شمار می رود .

هر سال در ماه مه این فستیوال در چمنزار سرسبز و وسیعی که در میان کوه ها و آسمان آبی احاطه شده میزبان علاقه مندان و طرفداران موسیقی از سراسر دنیا است. مساحت این چمنزار ۲۶۰.۰۰۰ متر مربع برابر با ۳۶ زمین فوتبال است که ۱۰۰.۰۰۰ نفر را در خود جای می دهد. مهمانان می توانند در این دهکده چادر بزنند، بر روی خنکای چمنزار دراز بکشند و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند.

در سال ۲۰۱۲ نخستین کمپ تابستانی بین المللی نوجوانان با بالاترین استاندارهای بین المللی با همکاری کمیته جوانان کمونیست شهرداری، دفتر فرهنگی شهرداری پکن، دولت پنگ گو و پشتیبانی گروه چاینا رولند برگزار شد که هدف آن خلق گروه های کوچک نابغه موسیقی در سراسر جهان، آموزش و معرفی آن ها به جهان بود.

دهکده موسیقی در چین +عکس

بیش از ۳۵۰ علاقه مند موسیقی از شهرهای مختلف از جمله پکن، شانگهای، تیان جین و گوانجو در این کمپ شرکت کردند که جوان ترین آن ها تنها ۳ سال و بزرگ ترین آن ها ۱۹ سال داشت. همه از مهارت های موسیقی خوبی مانند نواختن ساز، صدا و حرکات موزون برخوردار بودند.

دهکده موسیقی چین با جهانی کردن برنامه هایی مانند فستیوال موسیقی بین المللی، برگزاری کنسرت ها و کمپ بین المللی نوجوانان خود را به دنیا معرفی کرد و امروز بر روی سکوهای بلندی در جهان قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج