۲۵۵۶۵۴
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

درخواست پلیس از مردم درباره زورگیر خشن

با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ، زورگیر شیطان صفتی که به بهانه‌های مختلف قربانیانش را به داخل ۲۰۶ سفید رنگش کشانده و اموال آن‌ها را به سرقت می‌برد، دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم: با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ، زورگیر شیطان صفتی که به بهانه‌های مختلف قربانیانش را به داخل ۲۰۶ سفید رنگش کشانده و اموال آن‌ها را به سرقت می‌برد، دستگیر شد.

روز هجدهم شهریور خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد به مأموران اعلام کرد که توسط سرنشین یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ سفید رنگ به نام ناصر مرادی، مورد زورگیری و سرقت طلا و جواهرات قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکیه پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : از چندی پیش با فردی به نام ناصر مرادی آشنا شدم که از من درخواست ازدواج کرده بود؛ در روز حادثه ناصر با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ به محل ملاقات آمد و به بهانه صحبت در خصوص شرایط ازدواج از من درخواست کرد تا سوار ماشین شوم که البته من سوار ماشین نشدم؛ ناگهان ناصر به سمت من حمله ور شد و مرا به زور سوار ماشین کرد و با تهدید و بکارگیری زور، النگوهایم را از دست در آورد و به سرعت از محل دور شد.

درخواست پلیس از مردم درباره زورگیر خشن

با توجه به شیوه و شگرد سارق به عنف این پرونده در استفاده از خودرو، کارآگاهان با بررسی سوابق سرقت‌های به عنف از زنان با خودرو ۲۰۶ سفید موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان شدند که همگی آنها توسط راننده یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید مورد زورگیری قرار گرفته بود که برابر اظهارات تعدادی از آنها، راننده ۲۰۶ قصد آزار و اذیت آنها را نیز داشته است.

یکی از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از حدود دو هفته پیش با جوانی آشنا شدم که خودش را ناصر مرادی معرفی و پس از مدتی به من پیشنهاد ازدواج داد. بعد از چند جلسه آشنایی اولیه، این شخص مرا با اغفال سوار ماشین کرد و به جای خلوتی برد؛ در آنجا با تهدید و به زور النگوهایم را به ارزش تقریبی دو میلیون تومان سرقت کرد.

شاکیه دیگر عنوان داشت: در ساعت ۱۲ بیست و دوم شهریور از محل کارم در اسلامشهر خارج شده و برای رفتن به سمت خانه سوار یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ سفید رنگ شدم. در ابتدای جاده احمـد آباد، ناگهان راننده ۲۰۶ تغییر مسیر داد و به سمت یک جاده خاکی حرکت کرد که با اعتراض من مواجه شد؛ ناگهان راننده ۲۰۶ به سمت من حمله ور شد و با تهدید چاقو و با مشت و لگد به جان من افتاد. این شخص ابتدا اقدام به سرقت مبلغ ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد و چند تکه طلای همراهم کرد اما در ادامه متوجه شدم که قصد دارد تا با وجود سرقت تمامی اموالم، مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که این بار در برابرش مقاومت کرده و حتی با او درگیر شدم؛ به همین علت مرا به باد کتک گرفت و در پایان مرا از ماشین به بیرون پرتاب کرد و به سرعت از محل متواری شد.

با توجه به اظهارات شکات و شناسایی شماره پلاک خودرو ۲۰۶، کارآگاهان موفق به شناسایی متهم به نام «مهدی . ج»، ۳۰ ساله، متأهل و دارای سوابق متعدد کیفری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف شدند؛ بررسی سوابق وی نشان داد که این فرد از سال ۱۳۸۰ تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف ایراد ضرب و جرح عمدی، شرکت در نزاع دسته جمعی، سرقت، غصب عناوین، اخاذی با چاقو و ... بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

سرانجام با انجام اقدامات پلیسی، محل تردد متهم در منطقه یافت آباد - میدان الغدیر شناسایی شد و روز نهم مهر ماه وی در حین تردد با خودرو ۲۰۶ سفید رنگ، توسط کارآگاهان پایگاه پنجم مورد شناسایی قرار گرفت؛ متهم که متوجه حضور کارآگاهان در محل شده بود، قصد داشت تا با رها کردن خودرو و درگیری با مأموران از محل متواری شود که با واکنش سریع کارآگاهان دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پس از دستگیری و انجام مواجه حضوری با شکات، صراحتاً به زورگیری، سرقت اموال و ... اعتراف کرد.

وی در پایان این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم، شناسایی تعدادی از شکات، سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان احتمالی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمبر

      بنام خدا

      این انگل جامعه رااعدام کنیداین درست شدنی که نیست.

    • فرزاد

      "بررسی سوابق وی نشان داد که این فرد از سال 1380 تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف ایراد ضرب و جرح عمدی، شرکت در نزاع دسته جمعی، سرقت، غصب عناوین، اخاذی با چاقو و ... بارها دستگیر و روانه زندان شده است"

    • بدون نام

      قیافه اش مردها را میترساندچطور دخترها باهاش دوست میشدند؟

    • کوروش

      از هر صنف خلافکار شروع کنن به ریشه کن کردن دیگه کسی وجود نمیکنه پاشو کج بذاره.
      البته به شرط اینکه از اون بالا شروع به هرس کردن بکنن.
      در غیر اینصورت بازم این داستان ادامه دارد

    • بدون نام

      دست مسئولین درد نکه که ایشون از سال 80 داره مزاحم زن و بچه مردم میشه واقعا مرسی من دست تک تک شما عزیزان را می بوسم

    • بدون نام

      خیلی خوشبین نباشید چند وقت دیگه ازاد میشه دو باره روز از نو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج