۲۵۶۳۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهرداد محمدی:

آقای گل شم کفش طلا را به هانی می دهم

راه‌آهن با ارائه یک بازی تهاجمی و تاکتیکی توانست با نتیجه ۵ بر صفر از سدر استقلال اهواز بگذرد.

خبرورزشی: راه‌آهن با ارائه یک بازی تهاجمی و تاکتیکی توانست با نتیجه ۵ بر صفر از سدر استقلال اهواز بگذرد.

دوقلوهای محمدی هم در این دیدار نمایش بسیار مطلوبی ارائه دادند. میلاد پاس گل داد و مهرداد هم ۲ گل تماشایی زد. جالب آنکه میلاد محمدی قبل از بازی پیش‌بینی کرده بود که مهرداد در دقیقه ۲۴ گل می‌زند و از قضا همین اتفاق هم افتاد! باور نمی‌کنید، این مصاحبه ما با مهرداد محمدی صدرنشین گلزنان لیگ پانزدهم و بازیکن هفته هشتم را بخوانید.

تبريك مي‌گوييم. با ۶ گل زده به صدر جدول رسيدي.

از شما سپاسگزارم. اينكه من گل زدم، به همكاري همه دوستان و همبازيانم برمي‌گردد. شايد كار من نوعي ديده شود اما راه‌آهن يك تيم است. دلم مي‌خواهد همين جا بگويم ابراهيم كريمي مدافع آخر ما يكي از بهترين و سرعتي‌ترين مدافعان ايران است اما چون كم‌حرف است، كارش ديده نمي‌شود. باور كنيد او در دفاع آخر مثل كامپيوتر عمل مي‌كند و خيلي هم آقاست. آقا بهادر، آقا سيامك، آقا امين و همه بچه‌ها زحمت مي‌كشند تا گلي به ثمر برسد.

با اين حال باورش كمي سخت است كه به فكر آقاي گلي نباشي.

ببينيد ما بچه جنوب شهر تهران هستيم. دل و زبان ما يكي است. دروغ هم نمي‌گوييم. به آقاي گلي فكر مي‌كنم اما اتفاقاتي پيرامون من مي‌افتد كه ذهنم را مشغول مي‌كند.

چه اتفاقاتي؟

همين فوت مرحوم هادي نوروزي كه همه را شوكه كرد. آقا! شايد تا قبل از بازي با استقلال اهواز اصلاً توي نخ آقاي گلي نبودم اما حالا مي‌خواهم يك كاري كنم و نمي‌دانم رسانه‌اي كردن آن درست است يا نه؟

راحت باش، بگو.

اگر خدا بخواهد و با كمك بچه‌هاي راه‌آهن يزدان بتوانم آقاي گل شوم، مي‌خواهم جايزه‌ام را كه كفش طلاست، تقديم هاني پسر مرحوم هادي نوروزي كنم.

تو كه با هادي خدابيامرز همبازي نبودي يا اينكه رفاقتي نداشتي.

انسان كه هستم. فوتباليست كه هستم. با ديدن عكس و فيلم‌هاي پسر هادي نوروزي گريه‌ام درآمد. اصلاً چه كسي فكر مي‌كند يك قهرمان و كاپيتان يك تيم بزرگ مفت مفت از بين برود؟ مي‌خواهم به هاني بگويم من هم مثل ساير همبازيان پدرت عموي تو هستم.

نكند تو پرسپوليسي هستي؟

چه فرقي مي‌كند؟ مگر پرويز مظلومي، سيدمهدي رحمتي، وحيد طالب‌لو و ساير بزرگان و عزيزان استقلالي كه در مراسم مختلف درگذشت هادي نوروزي شركت كردند، پرسپوليسي هستند؟ اين اتفاق تلخ همه را متأثر كرد و من هم همين‌‌طور.

شايد مهدي طارمي آقاي گل شود و...

مهدي طارمي فوتباليست ارزشمند و قابل احترامي است. سبك بازي او را مي‌پسندم و اميدوارم هر كس حقش باشد، آقاي گل شود.

باشگاه راه‌آهن يزدان در اقدامي ارزشمند عكس محسن ايران‌نژاد مصدوم را روي پيراهن چاپ كرد تا شما قبل از بازي با استقلال اهواز آن را بپوشيد. در اين رابطه صحبتي نداري؟

در ورزش و فوتبال همين چيزهاست كه مي‌ماند. وقتي اين حركت و همين ‌طور تمديد قرارداد آقا محسن (با احترام خاصي از بزرگ‌ترش ياد مي‌كند) از سوي باشگاه را ديدم، به خودم باليدم. خوشحال شدم كه در باشگاهي توپ مي‌زنم كه قدر بازيكن مصدومش را هم مي‌داند. دست مهندس كيانيان، آقاي رحيمي و دكتر ابراهيمي درد نكند.

از سوي روزنامه خبرورزشي به عنوان بازيكن هفته هشتم ليگ برتر انتخاب شدي. نظري نداري؟

از لطف شما سپاسگزارم اما بازيكن هفته، ۱۸ بازيكن راه‌آهن به علاوه محسن ايران‌نژاد كه به استاديوم شهداي شهر قدس آمده بود، هستند. من كوچك‌ترين عضو اين مجموعه يكدل و همدل هستم.

چرا ۱۸ بازيكن؟

چون ۱۱ بازيكن داخل زمين و نفرات ذخيره همگي زحمت كشيدند. حيف كه بازي‌هاي راه‌آهن يزدان پخش مستقيم نمي‌شود وگرنه شما يكدلي نيمكت ذخيره‌‌هاي ما را خواهيد ديد. وقتي گل مي‌زنيم، همه روي نيمكت به هوا بلند مي‌شوند و اين ارزشمند است. آقا محسن هم كه با آن وضعيت و با عصا به ورزشگاه آمد و به ما روحيه داد.

خيلي‌ها از تو به عنوان ستاره اين روزهاي فوتبال ايران ياد مي‌كنند. خودت هم اين ‌طور فكر مي‌كني؟

(با شرم و حياي خاصي) به هيچ وجه! مي‌توانيد از مربي خوبم آقاي تارتار بپرسيد. من دانش‌آموز فوتبال ايران هستم و هر روز سر تمرينات از مربيان مي‌خواهم نكات تازه‌اي يادم بدهند و ايرادات مرا برطرف كنند. جا دارد از ايشان، كادر فني راه‌آهن و همه مربياني كه در گذشته براي من و برادرم ميلاد زحمت كشيده‌اند، تشكر كنم.

راستي در مصاحبه‌اي گفتي كه مي‌دانستي دقيقه ۲۴ گل مي‌زني.

اين پيش‌بيني ميلاد داداشم بود. انگار از قبل به او تلقين شده بود كه در دقيقه ۲۴ گل مي‌زنم و اتفاقاً ياد خدابيامرز هادي نوروزي افتادم. خدا رحمتش كند. همان طور كه گفتم اين گل و اگر خدا خواست كفش آقاي گلي را به پسر آن مرحوم تقديم مي‌كنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج