جاباما
۲۵۶۳۹۳
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش ارشاد به لیست خوانندگان ممنوع‌ الکار

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتشار لیستی از احتمال ممنوع الکاری ۲۴ خواننده کشورمان گفت: روند ممنوع‌الکاری خوانندگان نیز روند ساده‌ای نیست؛ بر این اساس که ابتدا به آنها تذکر داده می شود و بعد از طی مراحلی و عدم رسیدگی به تخلف از سوی آنها، ممنوع‌الکار می شوند؛ لذا هیچ گاه وزارت ارشاد لیستی را به این شکل رسانه ای نخواهد کرد.

خبرگزاری خانه ملت: معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از برخی رسانه‌های داخلی که خط ایجاد تشویش در حوزه فرهنگ و هنر کشور را دنبال می‌کنند، گفت: برخی رسانه‌ها به دنبال حاشیه‌سازی هستند در حالی که ضوابط قانونی در خصوص تمام آثار هنری وجود دارد.

حسین نوش آبادی در خصوص خبری که در برخی رسانه ها مبنی بر تکخوانی زن در جریان اجرای اپرای عاشورا در تالار وحدت منتشر شد، اعلام کرد: به هیچ وجه تکخوانی در جریان کار این گروه کـُر وجود نداشته است و این برنامه با اجرای ۶۰ نفر است که در بخش‌هایی همخوانی زنان اجرا می‌شود.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: فیلمی که از سوی یکی از رسانه ها در این خصوص منتشر شد، صرفا فیلم زمان تمرین این گروه کـُر بوده است و آنها در حال اجرای رسمی نبوده اند و حتی در زمان تمرین هم تکخوانی صرف نبوده است ولی به خاطر فیلمبرداری از نمای نزدیک، این تصور به ذهن متبادر می شود که تکخوانی صورت گرفته است.

وی در ادامه با ابراز تأسف از اینکه برخی به دنبال حاشیه‌سازی علیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و این امر برای جامعه هنری و فرهنگی ما پسندیده نیست، تأکید کرد: گروه ارکستر سمفونیک تهران برای اجرای "اپرای عاشورا" مجوز وزارت ارشاد را به صورت همخوانی و گروه کـُر دارد و ضوابط قانونی به صورت کامل در آن رعایت شده است.

وزارت ارشاد هیچ گاه ممنوع‌الکاری هنرمندان را به صورت لیست، رسانه‌ای نمی‌کند

نوش آبادی همچنین در ادامه در خصوص انتشار لیستی از احتمال ممنوع الکاری ۲۴ خواننده کشورمان در شبکه های خبری مجازی به خانه ملت گفت: این مطلب که کلیپ‌های صوتی و آثار هنری هنرمندان داخلی کشوی در شبکه های تلویزیونی، رادیویی و ماهواره ای خارجی پخش شود، امری بدیهی است که نیازی به همکاری هنرمندان مربوطه با این شبکه ها ندارد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تنها آنجایی خلاف ضوابط قانونی امری صورت می پذیرد که هنرمندی به صورت عامدانه و آگاهانه با شبکه‌های خارجی همکاری کند لذا لیستی که اخیرا در شبکه‌های مجازی و خبری منتشر شده، رسمی نبوده و صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

وی افزود: روند ممنوع‌الکاری خوانندگان نیز روند ساده‌ای نیست؛ بر این اساس که ابتدا به آنها تذکر داده می شود و بعد از طی مراحلی و عدم رسیدگی به تخلف از سوی آنها، ممنوع‌الکار می شوند؛ لذا هیچ گاه وزارت ارشاد لیستی را به این شکل رسانه ای نخواهد کرد.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندانی که اسم آنها در این لیست منتشر شده است می توانند با احراز محل انتشار اصلی این لیست، مراتب شکایت خود را اعلام کنند و این قضیه قابلیت پیگیری دارد و قطعا با عاملان آن برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shahab

      امیدوارم رو حرفشان بایستند

    • حمید

      خوب پخش بشه چی میشه . یه تبلیغاتی برای این خواننده ها تو خارج هم میشه برای اجرای کنسرت و ارز آوری به کشور مردم که اون شبکه ها را نگاه نمی کنند، ملت فقط شبکه 4 میبینند

    • بدون نام

      ممنوع الکار دقیقا یعنی چه؟؟؟!!!
      به نظرم منظور شما ممنوع الفعالیت بوده .

    • ارسلان

      حميد چي ميگي؟
      تبليغات و ارز آوري؟!!
      نه اينكه خيلي هاشون خواننده هستند و خوش صدا. و صداشون مادرزادي خوبه و هنرمند هستند و اصلا از دستگاه استفاده نميكنند؟!
      نگيد اين جوك ها رو! توجيه هاي الكي نياريد!

      اين كار تبليغات نيست. عدم رعايت كپي رايته. كه توي كشور اجرا نميشه ولي بيرون از كشور بشدت باهاش برخورد ميشه.
      خوده اين خواننده!! ها هم ميدونند و ميتونند شكايت كنند كه بدون اجازه صداشون پخش ميشه!

      من همچنان تو كف اون ارز آوري هستم كه گفتي!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج