۲۵۶۶۴۹
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

«غازغولنگ‌ ها» گیشه را تسخیر کردند!

فیلم کمدی ترسناک تازه اکران گرفته «غازغولنگ‌ها» بالاخره توانست «مریخی» علمی-تخیلی ریدلی اسکات را در هفته سوم اکران به جایگاه دوم جدول فروش آخرهفته براند.

خبرگزاری آنا: فیلم کمدی ترسناک تازه اکران گرفته «غازغولنگ‌ها» بالاخره توانست «مریخی» علمی-تخیلی ریدلی اسکات را در هفته سوم اکران به جایگاه دوم جدول فروش آخرهفته براند.

کمدی ترسناک «غازغولنگ‌ها» (Goosebumps) در سه روز افتتاحیه اکرانش موفق شد با ۲۳.۵ میلیون دلار فروش در ۳۵۰۱ سالن سینما در آمریکای شمالی صدرنشین شود. این فیلم را راب لترمن نویسنده فیلمنامه و کارگردان انیمیشن‌های «هیولاها علیه بیگانگان» و «قصه کوسه» و کارگردان «سفرهای گالیور» (با بازی جک بلک در نقش اصلی) کارگردانی کرده است و جک بلک کمدین آمریکایی در این فیلم نقش آر. ال. استاین، نویسنده مجموعه داستان‌هایی را که کتاب بر اساس آن ساخته شده است، بازی می‌‌کند. این فیلم که با بودجه ۵۸ میلیون دلار تولید شده، انتظار بیشتری از گیشه فروش داشت ولی هنوز در خارج از آمریکا به اکران نرسیده است.

«غازغولنگ‌ ها» گیشه را تسخیر کردند!

فیلم دوم جدول فروش آمریکای شمالی، صدرنشین دو آخرهفته گذشته، فیلم علمی-تخیلی «مریخی» به کارگردانی ریدلی اسکات با بازی مت دیمون در نقش اصلی بود. این فیلم در سه روز جمعه، شنبه و یکشنبه گذشته ۲۱ میلیون دلار در ۳۷۰۱ سالن سینمای آمریکای شمالی فروش داشت و جمع فروش آن در این قاره به ۱۴۳.۸ میلیون دلار رسید. در مدت ۱۷ روز گذشته این فیلم ۱۷۵.۴ میلیون دلار نیز در خارج از آمریکا و کانادا فروش داشته و مجموع فروش جهانی آن به حدود ۳۲۰ میلیون دلار رسیده است. «مریخی» با بودجه ۱۰۸ میلیون دلار تولید شده و با این ارقام فروش تا الان به سودآوری رسیده است.

«پل جاسوس‌ها» ساخته استیون اسپیلبرگ با بازی تام هنکس در نقش اصلی در سه روز اول اکران ۱۵.۳ میلیون دلار بلیت فروخته و سومین فیلم جدول آمریکای شمالی شده و دیگر فیلم تازه اکران گرفته هفته، فیلم ترسناک «قله کریمسون» گی‌یرمو دل‌تورو با ۱۲.۸ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی چهارم شده و علاوه بر آن در همین سه روز ۱۳.۵ میلیون دلار نیز در خارج از آن بازار فروش داشته است.

رتبه‌های ۵ تا ۱۰ جدول فروش آمریکای شمالی در آخر هفته میلادی گذشته به ترتیب به «هتل ترانسیلوانیا ۲»، «پَن»، «کارآموز»، «آدمکش قراردادی»، درام تازه اکران گرفته «مرتع» و «دونده هزارتو: آزمون سوزاندن» اختصاص یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غازغولنگ ترجمه بی معنی ای است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج