۲۵۸۰۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فریادشیران: آبروی دروغگویان را می برم

سرمربی تیم توسعه کیش گفت: از دروغ متنفر هستم، آبروی فردی که می‌خواهد زندگی من را به هم بریزد می‌برم.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرمربی تیم توسعه کیش گفت: از دروغ متنفر هستم، آبروی فردی که می‌خواهد زندگی من را به هم بریزد می‌برم.

ناصر فریاد شیران در خصوص مشکلات تیم فوتبال توسعه منطقه آزاد کیش اظهار کرد: پس از اینکه وحید مظاهری سرمربی این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد،من این سمت را به عهده گرفتم و شعبان کمپانی، رضا نوری، ابراهیم رحمانی و عباسی را به عنوان دستیاران خود انتخاب کردم.

وی افزود: فهرست بازیکنان این تیم با سفارش‌ دلال‌ها و پیش از ورود من بسته شده خیلی از بازیکنان این تیم در حد لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور نیستند.

وی ادامه داد: چند روز قبل حسین جلالی یکی از مدیران این شرکت و محمود پازوکی، رئیس هیئت فوتبال جزیره در تمرین ما حاضر شدند و اعلام کردند به دلیل نداشتن بودجه، قصد منحل کردن تیم را دارند. توسعه کیش تنها تیم فوتبال جزیره است، اما با وجود امکانات وسیع و تجهیزات فراوان که تیم‌های لیگ برتری از آن استفاده می‌کنند می‌خواهند تیم را منحل کنند. بازیکنان از کمترین امکانات رفاهی از جمله آب معدنی، پزشک و جای خواب محروم هستند، هفت نفر از بازیکنان در یک اتاق می‌خوابند، پس از اعتراض ما تنها آب معدنی به تمرینات آوردند.

فریاد شیران گفت: به هیچ وجه انتظار مالی برای خودم ندارم. من قول داده‌ام در صورت حمایت، تیم توسعه کیش را در طول چهار سال به لیگ برتر بیاورم افراد متخصصی هم برای رسیدن به این هدف به کادر فنی اضافه کردیم.

وی افزود: برخلاف ادعاهای اولیه جلالی مبنی بر تزریق بودجه از سوی مالکان برای پیشبرد برنامه‌های باشگاه تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است. فعالیت‌های آقایان سبب شد شاهین فخیم آقایی مالک و مدیر عامل قبلی تیم معطل گردیده و با دلزدگی تیم را رها کند.

فریاد شیران ادامه داد: در ۱۵ روزی که در کیش هستم حدود پانصد حرف مختلف از جلالی و پازوکی شنیده‌ام آنها برای کنار گذاشتن مظاهری دلایل واهی چون درد کلیه وی را مطرح کردند در حالی که می‌توانستند محترمانه با وی مذاکره کرده و قطع همکاری کنند.

علی رضا عباسفرد و فرشاد بهادرانی به عنوان نماینده بازیکنان در جلسه با مدیران باشگاه اعتراض خود را در مورد نداشتن امکانات و پرداخت نشدن قرار داد مطرح کردند، تمامی نفرات تیم ما غیر بومی هستند و ادامه این وضعیت دشوار برای آنها غیر ممکن است.

وی در خصوص دلایل پازوکی و جلالی برای تعطیلی تمرینات بیان کرد: از فردی که با وجود داشتن سابقه ریاست فدراسیون دو و میدانی حرف‌های متناقض مطرح می‌کند باید پرسید چرا متناقض حرف می‌زند و با آبروی ناصر فریاد شیران بازی می‌کند، جلالی و پازوکی سرمایه گذاران را فراری داده و می‌گویند به دلیل کمبود بودجه تمرینات را تعطیل می‌کنیم، در روز روشن با دروغ به من می‌گویند با تیم توسعه قرار داد ندارم.

وی افزود: ناصر فریاد شیران به عنوان سرمربی، مدیر فنی و قائم مقام باشگاه توسعه کیش در مقابل این اقدامات کوتاه نمی‌آید، من همان فردی هستم که از هبه شدن باشگاه نفت تهران از سوی برخی مدیران جلوگیری کردم، من وحید مظاهری نیستم به جلالی و پازوکی اخطار می‌دهم از لجبازی دست برداشته و اجازه دهند کارم را انجام دهم.

اگر آقایان از منافع خود دست بردارند تیم توسعه موفق می‌شود. چرا باید برادرزاده پازوکی در این تیم بازی کند.

در نامه‌هایی که به مدیر عامل منطقه آزاد کیش و مدیر عامل این شرکت نوشتم خواستار رسیدگی به این وضعیت تیم فوتبال توسعه شدم.

فریاد شیران گفت: از آنجایی که از دروغ متنفرم با آبروی فردی که قصد به هم زدن زندگی‌ام را داشته باشد برخورد می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر هیئت مدیره‌ای از سرمایه گذاران کیش در این باشگاه تشکیل نشود در نامه‌ای که به تاج رئیس سازمان لیگ می‌زنم از ادامه مسابقات تیم توسعه کیش در لیگ دسته دوم جلوگیری می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج