۲۵۸۴۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رونمایی از ۴ گوشی گیگابایت +عکس

شرکت گیگابایت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی سخت‌افزار کامپیوتر، به تازگی از چهار گوشی پایین رده و ارزان قیمت رونمایی کرد.

مجله دیجی کالا: شرکت گیگابایت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی سخت‌افزار کامپیوتر، به تازگی از چهار گوشی پایین رده و ارزان قیمت رونمایی کرد.

رونمایی از 4 گوشی گیگابایت +عکس

گیگابایت از چهار گوشی جدید رونمایی کرد که در اصل دو گوشی در دو مدل هستند. این گوشی‌ها گیگابایت کلاسیک (Gigabyte Classic) و کلاسیک لایت و «گیگابایت اسنس» (Gigabyte Essence) و اسنس ۴ نام دارند. این چهار گوشی همه دو سیم‌کارته هستند و از شبکه‌ی ارتباطی ۳G پشتیبانی می‌کنند و زیر ۱۰۰ یورو قیمت دارند.

گیگابایت کلاسیک

این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌ها بهترین سخت‌افزارها را دارد. این دستگاه یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p با تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل بر اینچ دارد و با ضخامت ۸.۶ میلی‌متر از سه مدل دیگر باریک‌تر است. در این گوشی از تراشه‌ی Spredtrum و رم ۱ گیگابایتی استفاده شده است. از دیگر مشخصات کلاسیک می‌توان به دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و جایگاه کارت microSD و باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. گیگابایت کلاسیک ۹۵ یورو قیمت دارد.

رونمایی از 4 گوشی گیگابایت +عکس

گیگابایت کلاسیک لایت (Lite)

کلاسیک لایت یک صفحه‌ نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل دارد. در این گوشی از تراشه‌ی مشابه کلاسیک استفاده شده و تنها ۵۱۲ مگابایت رم دارد. در این گوشی نسخه قدیمی اندروید یعنی ۴.۴ کیت‌کت اجرا می‌شود. دوربین‌های این گوشی هم ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستند. حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایت بوده و جایگاه کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی خارجی microSD را پشتیبانی می‌کند. باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری کلاسیک لایت اندکی بزرگ‌تر بوده، اما عمر باتری تقریبا یک‌سان است. گیگابایت کلاسیک لایت حدود ۷۵ یورو قیمت خواهد داشت.

رونمایی از 4 گوشی گیگابایت +عکس

گیگابایت اسنس

این گوشی یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با وضوح تصویر ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۱۸ پیکسل بر اینچ دارد. در اسنس هم از تراشه‌ای مشابه کلاسیک لایت استفاده شده و نسخه‌ی ۴.۴ اندروید در آن اجرا می‌شود. دوربین‌ها هم یک‌سان هستند. ضخامت و وزن در اسنس در مقایسه با لایت کمتر هستند (۸.۸ میلی‌متر و ۱۲۰ گرم در مقابل ۹.۴ و ۱۴۵ گرم). باتری ۱۶۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه هم بسیار کوچک است. قیمت گیگابایت اسنس ۷۰ یورو خواهد بود.

رونمایی از 4 گوشی گیگابایت +عکس

اسنس ۴

اسنس ۴ با قیمت ۵۵ یورو ارزان‌ترین نوع این چهار مدل موبایل است. این دستگاه براساس اسنس ساخته شده، اما این یکی کوچک ترین صفحه نمایش را دارد؛ صفحه نمایشی ۴ اینچی با وضوح تصویر ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۳۳ ppi. گیگابایت اسنس ۴ فقط یک دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۰.۳ مگاپیکسلی دارد. در این دستگاه از تراشه‌ی مدیاتک با پردازنده‌ی دو هسته‌ای استفاده شده است. دیگر مشخصات این گوشی شامل حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی و باتری ۱۳۰۰ میلی‌آمپری می‌شود.

رونمایی از 4 گوشی گیگابایت +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج