۲۵۹۰۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنگر: دو تیم در دربی بازیکن «بی کله» دارد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئن باشید دو تیم جوانان بسیاری دارند و چون جوان‌ها «بی‌کله» و احساسی هستند حمله کرده و کمک می‌کنند بازی زیبایی از آب در بیاید.

خبرگزاری تسنیم: محسن بنگر درباره دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هدف‌مان این است که سه امتیاز هر مسابقه را کسب کنیم. خوشحالم که این اتفاق در بازی امروز نیز رخ داد.

وی افزود: برای ما مهم شکست ملوان بود که به هدف خود رسیدیم، این را هم تأکید کنم که ما امروز از هر لحاظ تیم برتر میدان بودیم و خیلی حساب‌شده عمل کردیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: ما مقابل ملوان برای گلزنی عجله نکردیم تا مبادا دروازه‌مان باز و غافلگیر شویم. ابتدا به این فکر کردیم که دروازه‌مان را بسته نگه داریم و با تحت فشار قرار دادن حریف در ۲۰ دقیقه پایانی به گل برسیم، خوشبختانه همه چیز خیلی خوب پیش رفت، چون واقعاً ایمان داشتیم که می‌توانیم بازی را ببریم.

بنگر درباره دربی ۸۱ نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر که پرسپولیس و استقلال امروز بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. این مسئله کمک می‌کند تا در دربی بازی زیبایی را شاهد باشیم. برای هواداران دو تیم بازی زیبا از همه چیز مهم‌تر است و امیدوارم دو تیم طوری بازی کنند که مردم از تماشای دربی لذت ببرند.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان جوان تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان ما بازی به بازی باتجربه‌تر می‌شوند، آنها آینده فوتبال مملکت هستند و امیدوارم به همین روند ادامه دهند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود وقتی بازی‌های قبل از دربی پرسپولیس و استقلال برنده داشته باشد، آنها در دربی احتیاط می‌کنند، گفت: نه، اصلاً این مسائل را قبول ندارم. دربی شرایط خاص خودش را دارد و همه چیز در میدان مشخص می‌شود. گذشته هرچه بوده تمام شده و باید دید روز جمعه در زمین چه پیش می‌آید. مطمئن باشید دو تیم جوانان بسیاری دارند و چون جوان‌ها «بی‌کله» و احساسی هستند حمله کرده و کمک می‌کنند بازی زیبایی از آب در بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج