۲۵۹۲۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صالح: کری‌خوانی از قشنگی‌های دربی است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بتوانیم مثل بازی با سپاهان برنامه‌هایی که مدنظر داریم درون زمین اجرا کنیم برنده دربی خواهیم شد.

خبرگزاری تسنیم: مجید صالح در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال در خصوص دربی روز جمعه گفت: پرسپولیس با توجه به ۲ بردی که در ۲ بازی اخیر خود به دست آورده، از شرایطی که داشته خارج شده است. امیدوارم در روز جمعه تماشاگران دو تیم شاهد ارائه یک بازی خوب باشند.

وی در خصوص کری‌هایی که این روزها از سوی پرسپولیسی‌ها برای دربی روز جمعه خوانده می‌شود، اظهار داشت: کری‌ خواندن از قشنگی‌های دربی است، من فکر می‌کنم با توجه به درگذشت مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس در این بازی شاهد حواشی زشت دیگر نباشیم. به هر حال استقلالی‌ها هم نشان دادند که برای کاپیتان درگذشته پرسپولیس چه احترامی قائل هستند.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید دفاع کُند استقلال مقابل مهاجمان سرعتی پرسپولیس در روز دربی دردسرساز شوند، گفت: هر تیمی اگر قهرمان هم شود نقاط ضعف و قوتی دارد و من فکر می‌کنم خیلی درست نباشد قبل از هر بازی به ویژه بازی دربی در مورد مسائل فنی صحبت کنیم اما اگر بتوانیم مثل بازی با سپاهان برنامه‌هایی که مدنظر داریم درون زمین اجرا کنیم برنده دربی خواهیم شد. بازیکنان ما سال گذشته ۲ دربی را به پرسپولیسی‌ها واگذار کردند و به همین دلیل برای بردن این دربی انگیزه زیادی دارند. هدف ما در دربی برد و کسب ۳ امتیاز هست و امیدوارم روند پیروزی‌های ما در دربی و پس از آن هم ادامه داشته باشد.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید مربیان دو تیم در بازی حساسی مثل دربی ریسک کرده و از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند یا ترجیح می‌دهند به بازیکنان باتجربه اعتماد کنند، گفت: نقاط قوت ما در این فصل تغییراتی است که در بازی‌های مختلف در ترکیب تیم می‌دهیم و نمونه آن را در بازی با سپاهان دیدید. ما ۲۴ یا ۲۵ بازیکن زیر ۲۳ سال و بزرگسال داریم که همه آنها شرایط بازی کردن به ویژه در بازی‌های سخت را دارند که همین موضوع دست کادرفنی را باز می‌گذارد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و شاهدیم که در هر بازی به تفکرات کادرفنی احترام می‌گذارند اما باید بگویم قبل از جوانترهای تیم بزرگتر‌ها بسیار خوب، کارها مدیریت کرده و بزرگی می‌کنند، به خصوص این موضوع در مسائل و مشکلات مالی تیم و همچنین حمایت از بازیکنان جوان بیشتر به چشم می‌آید. بازیکنان جوان هم به خوبی احترام بزرگترهای تیم را نگه می‌دارند و یک تعامل دو طرفه بین آنها برقرار است که نمونه آن را در بازی با سپاهان دیدید. در واقع هم بزرگان تیم روی عملکرد جوان‌ها تاثیر زیادی دارند و هم جوان‌ها با احترام به بزرگتر‌ها از تجربیات آنها استفاده می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج