۲۵۹۵۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دونالد ترامپ، در «Saturday Night Live»

دانالد ترامپ که به خاطر اظهارنظرهای عجیب و غریبش، تیتر همیشگی این روزهای رسانه‎های آمریکاست، قرار است در برنامه زنده‎ی Saturday Night Live حضور پیدا کند.

کافه سینما: دانالد ترامپ که به خاطر اظهارنظرهای عجیب و غریبش، تیتر همیشگی این روزهای رسانه‎های آمریکاست، قرار است در برنامه زنده‎ی Saturday Night Live حضور پیدا کند.

اولین حضور ترامپ در این برنامه به سال ۲۰۰۴ برمی‎گردد. در آن قسمت، ترامپ، در مورد میزان پول در آوردنش شوخی‎هایی را مطرح کرد و حتی با بازیگری که نقش او را در آن زمان بر عهده داشت نیز رو در رو شد.

دونالد ترامپ، در «Saturday Night Live»

ترامپ دومین نامزد ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ است که به SNL می‎آید. قبل از وی، در اولین قسمت فصل چهل و یکم این برنامه، هیلاری کلینتون در نقش یک متصدی بار حضور پیدا کرد. کیت مک کینون که عهده‎دار بازی در نقش هیلاری کلینتون است نیز در این اپیزود مقابل خود کلینتون بازی کرد.

البته ترامپ با اظهار نظرهای جنجالی و بسیار تند و تیزش مخالفان زیادی دارد و از همان زمان اعلام این خبر هم این اعتراضات وجود داشت. اما با نزدیک شدن به موعد پخش این برنامه اعتراض‌ها به آن نیز به شکل وسیعی گسترده شده است و مخصوصا اظهار نظرهای تندش درباره مهاجران مکزیکی به شدت جماعت هیسپانیک‌ها (شهروندان اسپانایی‌زبان) و لاتین-آمریکایی‌ها که جمعیت موثری را هم در ایالات متحده تشکیل می‌دهند (بیش از ۱۶ درصد مردم ایالات متحده) را عصبانی کرده است و خواستار او شده‌اند. آن‌ها کمپینی با عنوان تبعیض نژاد اصلا بامزه نیست با هشتگ #RacismIsntFunny خواستار عذرخواهی‌اش و لغو حضور او در این برنامه تلویزیونی پرطرفدار شده‌اند که فشار را روز به روز بر گردانندگان این شبکه بیشتر می‌کند.

باید دید که ترامپ تا چقدر حاضر می‎شود مانند کلینتون خودش را به دست شوخی‎های نویسندگان SNL بسپارد. این برنامه هفتم نوامبر پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج