۲۵۹۷۰۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ادل و مک‌ کاناهی در «اس‌ ان‌ ال»

برنامه «شنبه شب پخش زنده» معروف به «اس‌ان‌ال» با اجرای متیو مک‌کاناهی و ادل خواننده و ترانه‌سرای بریتانیایی به عنوان مهمانی موسیقی برنامه در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) از شبکه ان‌بی‌سی روی آنتن می‌رود.

آی‌ سینما: برنامه «شنبه شب پخش زنده» معروف به «اس‌ان‌ال» با اجرای متیو مک‌کاناهی و ادل خواننده و ترانه‌سرای بریتانیایی به عنوان مهمانی موسیقی برنامه در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) از شبکه ان‌بی‌سی روی آنتن می‌رود.

قرار است اجرای برنامه ۲۱ نوامبر «شنبه شب...» به عهده متیو مک‌کاناهی باشد که سابقه حضورش در این برنامه به سال ۲۰۰۳ برمی‌گردد، زمانی که او هنوز جایزه اسکار بهترین بازیگری را به دست نیاورده بود و تنها به عنوان بازیگر نقش اصلی کمدی‌های رمانتیک شناخته می‌شد.

ادل و مک‌ کاناهی در  «اس‌ ان‌ ال»

مک‌کاناهی در سال‌های اخیر با انتخاب نقش‌های قابل توجه و چالش‌برانگیز از جمله بازی در نقش یک بیمار مبتلا به ایدز در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» (۲۰۱۳) حالا به یکی از ستاره‌های حال حاضر سینما بدل شده است.

بعد از سال ۲۰۰۸ که اجرای ادل در فهرست ۴۱ اجرای موسیقی خاطره‌انگیز این برنامه قرار گرفت، این اولین‌ حضور ادل در برنامه «شنبه شب پخش زنده» به شمار می‌رود. ادل در سال ۲۰۱۳ جایزه اسکار بهترین ترانه را برای «اسکای‌فال» کسب کرد. او ترانه «اسکای‌فال» را برای یکی از فیلم‌های جیمز باند به همین نام در سال ۲۰۱۲ نوشت و اجرا کرد. این ترانه علاوه‌بر اسکار، ۱۰ جایزه گرمی را هم از آن خود کرد.

ادل بعد از مدتی دوری از کانون توجه رسانه‌ها، هفته پیش با ترانه جدیدش با عنوان «سلام/ Hello» بازگشت و طرفدارانش را شگفت‌زده کرد.

برنامه کمدی «شنبه شب پخش زنده» (Saturday Night Live) اولین‌بار در اکتبر ۱۹۷۵ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد. این برنامه ۹۳ دقیقه‌ای که شامل بخش‌های مختلف است هر بار با حضور یک مهمان معروف به عنوان مجری و اجرای موسیقی توسط خواننده‌ای سرشناس پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج