۲۵۹۷۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رهبری‌فرد: دربی ۸۱ ستاره ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دربی ۸۱ بازیکن ستاره‌ای در زمین نیست و نمی‌توان انتظار بازی جذابی را داشت.

خبرگزاری تسنیم: بهروز رهبری‌فرد در خصوص دربی ۸۱ اظهار داشت: به عقیده من زمانی دربی جذاب و دیدنی خواهد بود که ستاره‌ای در زمین باشد و من در حال حاضر ستاره‌ای در پرسپولیس و استقلال نمی‌بینم که بخواهم بگویم حتما دربی جذاب خواهد بود.

وی افزود: زمانی در دربی‌ها بازیکنان بزرگی مثل احمدزضا عابدزاده، کریم باقری، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، فرهاد مجیدی و .... حضور داشتند که نام هر یک از آنها به تنهایی می‌توانست تماشاگران زیادی را به ورزشگاه بکشاند اما اکنون در ترکیب هیچ یک از دو تیم بازیکن محبوب و ستاره‌ای دیده نمی‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: سال‌های قبل از آن هم دو تیم ستاره‌های زیادی داشتند اما متاسفانه یکی دو سال است که فوتبال‌مان خالی از ستاره شده است. هم اکنون تمام بازیکنان لیگ تقریبا در یک سطح هستند و فوق‌ ستاره‌ای در فوتبال‌مان نداریم که به خاطر او ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید. زمان ما عابدزاده وقتی از تونل ورزشگاه وارد زمین بازی می‌شد ۵۰ هزار تماشاگر یکپارچه او را تشویق می‌کردند. علی کریمی و فرهاد مجیدی هم این محبوبیت را نزد تماشاگران قرمز‌ و آبی داشتند اما واقعا الان بازیکنی در این دو تیم است که با آمدنش به زمین هواداران به احترام او بلند شده و یکپارچه تشویقش کنند؟

رهبری‌فرد در این‌ باره تاکید کرد: وقتی ستاره‌ای در زمین نباشد، مطمئنا کیفیت دربی پایین خواهد آمد و این بازی تبدیل به یک بازی معمولی خواهد شد. این یک واقعیت است و نمی‌شود آن را کتمان کرد، البته شاید یک عده با من موافق نباشند و بازیکنانی چون طارمی و عالیشاه را ستاره بدانند اما من با تمام احترامی که برای بازیکنان دو تیم قائل هستم باید بگویم همه آنها در یک سطح هستند. از طرفی دو تیم بازیکن حاشیه‌ای هم ندارند تا دل‌مان خوش باشد دربی ۸۱ به جنجال یا حاشیه کشیده شود!

وی در مورد کیفیت فنی دربی نیز تصریح کرد: بحث فنی این بازی جداست. در حال حاضر پرسپولیس و استقلال از نظر فنی شرایط خوبی دارند و فوتبال قابل قبولی را ارائه می‌دهند. استقلال موفق شده ۳ بر صفر سپاهان را ببرد و پرسپولیس هم انصافا هفته به هفته بهتر می‌شود. در همان ابتدای فصل هم گفتم در تیم برانکو امیدواری دیده می‌شود. برخلاف فصل پیش که از همان ابتدای فصل می‌شد پیش‌بینی کرد آن تیم در نهایت به هیچ جا نخواهد رسید و در آخر هم همین طور شد. برانکو مربی خوب و با تجربه‌ای است و با اینکه تیمش را جوان کرد اما می‌بینیم که این تیم بازی به بازی هماهنگ‌تر و منسجم‌تر می‌شود و از لحاظ تاکتیکی هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. استقلال هم بازیکنان جوانِ خوبی دارد و من این تیم را هم مدعی جدی قهرمانی می‌دانم.

پیشکسوت پرسپولیس شانس این تیم را برای پیروزی در دربی بیشتر دانست و افزود: پرسپولیس در خط حمله مهره‌های خطرناک‌تری دارد و از لحاظ تاکتیکی هم تیم بهتری نسبت به استقلال است. اگر بازی روند عادی خود را طی کند به نظرم پرسپولیس برنده خواهد شد اما ممکن است در میدان اتفاقات و اشتباهاتی رخ دهد که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

رهبری‌فرد گلزنی‌اش در دربی را شیرین‌ترین خاطره خود دانست و خاطرنشان کرد: سال ۸۰ وقتی هاشمی‌نسب با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس بازی کرد من موفق شدم از روی نقطه پنالتی گلزنی کنم که این اتفاق برای من خیلی شیرین بود. کلا گلزنی در دربی خیلی شیرین است و خوشحالم که آن را تجربه کرده‌ام، البته روز عروسی‌ام که موفق شدیم دربی را ببریم هم برایم شیرین بود.

وی در واکنش به این سوال که چرا روز عروسی‌اش و دربی در یک روز اتفاق افتاد، گفت: دربی قرار بود روز ۱۸ ماه برگزار شود و به این خاطر من روزی عروسی‌ام را ۲۳ ماه تعیین کردم که از بدشانس چند روز مانده به دربی زمان آن به روز ۲۳ ماه تغییر کرد با این حال علی پروین گفت حتما باید در دربی حضور پیدا کنم اما من مخالفت کردم و گفتم اصلا امکانش نیست روز عروسی‌ام به میدان بروم. خدا را شکر در آن مسابقه یحیی گل‌محمدی جای من بازی کرد و گل هم زد تا بازی را دو بر یک ببریم. بعد از بازی هم همبازیانم به اتفاق مربیان در مراسم عروسی‌ام شرکت کردند و پروین هم از خوشحالی کلی در مراسم عروسی‌ام به میهمانان پول نقد هدیه داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج