اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۹۷۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار عابدزاده به پرسپولیسی‌ها

دروازه بان اسبق تیم ملی گفت: آرزو می کنم پرسپولیس برنده دربی باشد.

کاپ: احمدرضا عابدزاده درباره دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: عملکرد استقلال و پرسپولیس برابر سپاهان و ملوان اهالی فوتبال را امیدوار کرده است بعد از مدت ها یک فوتبال خوب از این دو تیم ببینند. اغلب اوقات قبل از دربی ها خیلی ها می گفتند که دو تیم برای دفاع کردن و نباختن می آیند. اولویت شان نباختن بود تا اینکه بخواهند بیایند برای کسب پیروزی. ولی شرایط امروز دو تیم طوری است که همه می دانند که هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین می شوند و این می تواند باعث شود که یک فوتبال پرگل از تیم بیینند.

وی ادامه داد: جوانان پرسپولیس دارند کم کم جا می افتند و با هم هماهنگ می شود. در بازی با ملوان مشخص بود که آنها دارند خواسته های برانکو را در زمین پیاده می کنند. برانکو با توجه به سابقه اش در فوتبال ایران و تجربه اش در فوتبال ایران می داند در چه تیمی دارد مربیگری می کند و خواست هواداران پرسپولیس از او چیست .

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس و استقلال برای ماندن در لیگ بازی نمی کنند در سال های اخیر اولویت دو تیم قهرمانی بوده به شیوه ای که پرسپولیس حداقل در بازی های اخیرش به نمایش گذاشت نشان می دهد در تمام بازی ها دنبال بردن است. فوتبال هجومی پرسپولیس نشان می دهد که ترس از گل خوردن ندارد ولی چون استقلال یک حریف باتجربه به شمار می رود باید مراقب باشد در ضد حمله غافلگیر نشود. کمااینکه سپاهان مقابل استقلال غافلگیر شد و حمله می کرد تا گل بزند اما گل می خورد.

عابدزاده افزود: در این مقطع از لیگ پرسپولیس نباید نگران جایگاهش باشد و باید این عملکردش پیگیری کند. چون پتانسیل این را دارد که در نیم فصل دوم مسابقات امتیازات از دست رفته چند هفته اخیر را جبران کند. در کنار اینکه آرزو می کنم پرسپولیس برنده میدان باشد آرزو می کنم چه پرسپولیسی ها و استقلالی ها از دیدن این بازی لذت ببرند و بازی حاشیه غیرفنی نداشته باشد تا عملکرد فنی دو تیم تحت تاثیر حاشیه ها قرار نگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج