۲۶۰۲۸۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دایی: کاری به دربی ندارم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هفته گذشته نمایش خوبی با سایپا نداشتیم ولی می‌خواهیم آن را برابر تراکتورسازی جبران کنیم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هفته گذشته نمایش خوبی با سایپا نداشتیم ولی می‌خواهیم آن را برابر تراکتورسازی جبران کنیم.

علی دایی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه دیدار سختی پیش رویمان است، اظهار کرد: تراکتورسازی از نظر فنی بهتر از بازی‌های ابتدای فصل شده است و عملکرد خوبی از آنها در مسابقات اخیر شاهد بودیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته تراکتورسازی با ذوب آهن چهار بر چهار مساوی کرد اما در مجموع آنها عملکرد خوبی دارند و مطمئنا ما کار سختی در برابر تراکتورسازی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه هفته گذشته عملکرد بدی در دیدار با سایپا داشتیم، خاطرنشان کرد: در بازی با تراکتورسازی سعی داریم نمایش ضعیفمان برابر سایپا را جبران کنیم و با پیروزی این هفته چند رتبه در جدول بالا بیاییم و با جایگاه خوبی به تعطیلات لیگ برویم.

دایی پیرامون استفاده از سید مهدی حسینی بازیکن بومی تیم فوتبال صبای قم در بازی با تراکتورسازی که دو سال به دلیل دوپینگ کردن محروم بود، ابراز کرد: ابتدا باید بگویم کاری به بازیکن قمی یا غیر قمی ندارم، حسینی بازیکن جوان آینده‌داری است که عملکرد خوب او در تمرینات از ابتدای فصل تاکنون موجب شد او را در دیدار با سایپا به زمین بفرستیم.

وی ادامه داد: دوست داشتیم بعد از پایان محرومیت حسینی او را در ترکیب قرار دهیم که این اتفاق هفته گذشته رخ داد. هر بازیکنی در تمرینات خوب کار کند جزء ترکیب تیم قرار می‌گیرد و به نام بازیکنان توجهی نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: به تیم خودم فکر می‌کنم و دیدگاه فنی‌ام را در مورد دیگر مسابقات لیگ نمی‌گویم. ما تلاشمان را برای پیروزی برابر تراکتورسازی انجام می‌دهیم و امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.

دایی در مورد غایبان صبا در بازی با تراکتورسازی گفت: هاشم بیک‌زاده و میلاد فراهانی مدت‌ها است به دلیل مصدومیت در تمرینات نبودند و این هفته هم نمی‌توانند تیم را همراهی کنند. جهانبخش طاهر مدافعمان نیز روز گذشته آسیب دید و یکی دیگر از غایبان ما برابر تراکتورسازی خواهد بود.

وی با اشاره به عملکرد داوران لیگ برتر عنوان کرد: امیدوارم قضاوت عادلانه‌ای در بازی ما و تراکتورسازی رقم بخورد و سوت اشتباه داوران در نتیجه موثر نباشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی هشتاد و یکم که به تساوی یک بر یک انجامید، ابراز کرد: راجع به بازی دیگر تیم‌ها صحبت نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاشق علی دایی و تیمه محبوبم تیراختور هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج