۲۶۰۳۱۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نظر تنها زن حاضر در دربی درباره بازی

خبرنگار بانوی کلمبیایی که تنها زن حاضر در ورزشگاه آزادی در جریان دربی هشتادویکم بود برای کسب مجوز حضور در این بازی خیلی سختی کشیدم.

خبرگزاری مهر: خبرنگار بانوی کلمبیایی که تنها زن حاضر در ورزشگاه آزادی در جریان دربی هشتادویکم بود برای کسب مجوز حضور در این بازی خیلی سختی کشیدم.

تالالینا، خبرنگار کلمبیایی حاضر در دربی ۸۱ در گفتگویی در خصوص حضورش در این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیار خوشحالم که توانستم در این بازی حضور داشته باشم و این مسابقه بزرگ را از نزدیک تماشا کنم.

وی ادامه داد: در این مدت خیلی سختی کشیدم تا مجوز حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای این مسابقه از نزدیک را بگیرم. از مسئولینی که به من کمک کردند تا بتوانم به ورزشگاه آمده و این مسابقه را از نزدیک بببینم، تشکر می کنم.

این خبرنگار کلمبیایی از بـُعد فنی اینگونه دربی ۸۱ را آنالیز کرد: مسابقه بسیار جذاب و زیبایی بود. من قبلا این دربی تهران را دیده بودم و اینقدر زیبا برگزار نمی شد، اما امروز خیلی خوب بود و هر دو تیم موقعیت های زیادی را به وجود آوردند.

تالالینا در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه مسابقه عادلانه بود، اظهار کرد: در دقایقی پرسپولیس و برای لحظاتی استقلال شایسته پیروزی بودند، اما اینکه نتیجه مساوی شد می توان گفت تقریبا عادلانه بود، زیرا هر دو تیم شایسته بـُرد بودند.

وی همچنین در مورد جو ورزشگاه آزادی تصریح کرد: هر چند در کلمبیا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمده و سر و صدای زیادتری انجام می دهند، اما این مسابقه هم بر خلاف دیدارهای گذشته تماشاگران زیادی داشت که تیم خود را تشویق می کردند.

خبرنگار بانوی کلمبیای حاضر در دربی در پایان به موضوع جالبی اشاره کرد: همه چیز این بازی خیلی خوب بود و من خوشحالم به ورزشگاه آزادی آمدم، اما متاسفانه بعد از گل پرسپولیس تعدادی از تماشاگران استقلال به جایگاه خبرنگاران حمله کرده و چیزهایی را پرتاب کردند، نکته منفی این بازی را رقم زدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ِDAvid

      شاید یک روزی خانم ها هم بتونن برن

    • user

      الکی مثلا کلمبیایی ها خیلی آروم اند و تیمشون بازی برده رو مساوی کنه ناراحت نمیشن!!!!!

      اصلا کی اینو راه داد تو ورزشگاه؟؟؟خانم های کشور خودمون آرزوی دیدن دربی رو دارند اونوقت خانم های کشور دیگه راحت میان دربی رو ببیند.خوبه والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج