۲۶۰۵۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قنبرپور: دربی در نیمه دوم یک‌طرفه بود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از گل استقلال بازی به سود پرسپولیس یک‌طرفه شد و موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی قنبرپور در مورد تساوی روز گذشته پرسپولیس و استقلال در دربی ۸۱ اظهار داشت: ابتدا باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که از دقیقه ۱ تا ۹۰ تیم خودشان را تشویق کردند و جو بی‌نظیری را در ورزشگاه آزادی پدید آوردند.

وی ادامه داد: به نظر من دربی سراسر هجومی بود، به خصوص در نیمه دوم که بعد از گل استقلال بازی به سود پرسپولیس یک‌طرفه شد و ما موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا مهاجمان این تیم موقعیت‌های خوب گلزنی را از دست می‌دهند، خاطرنشان کرد: برانکو همیشه تمرینات خوبی را برای مهاجمان در نظر می‌گیرد، اما عدم تمرکز باعث می‌شود که موقعیت‌ها از دست برود. البته مهدی رحمتی هم در دربی روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت.

قنبرپور درباره عملکرد محمد انصاری در بازی مقابل استقلال هم گفت: انصاری جوان آینده‌داری است. بازی کردن در پرسپولیس و آن هم مقابل استقلال در دربی کار ساده‌ای نیست، اما انصاری در این بازی عملکرد خوبی داشت. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد انصاری می‌تواند آرام آرام در دفاع چپ جا پای بزرگان پرسپولیس بگذارد.

وی در مورد گلی که پرسپولیس از استقلال دریافت کرد، اظهار داشت: من گل را ندیدم، چون رفته بودم خالقی‌فر را برای حضور در میدان آماده کنم، اما وقتی صحنه را دیدم متوجه شدم که فقط روی عدم تمرکز دروازه‌‌مان باز شد. خط دفاعی ما روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و من به عنوان یکی از اعضای کادر فنی از آنها راضی هستم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌تواند در ادامه لیگ برتر به صدر جدول رده‌بندی برسد، خاطرنشان کرد: لیگ برتر یک تورنمنت سخت و سنگین است که باید در آن بازی به بازی پیش رفت، ولی مطمئنم که می‌توانیم در ادامه این مسیر به موفقیت دست پیدا کنیم و پرسپولیس را به صدر جدول برسانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج