جاباما
۲۶۰۶۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: قول سهمیه به کسی نمی دهم

سرمربی صبای قم به آینده تیمش امیدوار است اما قول سهمیه آسیایی یا قهرمانی نمی‌دهد.

ورزش سه: سرمربی صبای قم به آینده تیمش امیدوار است اما قول سهمیه آسیایی یا قهرمانی نمی‌دهد.

علی دایی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری گفت: همانطور که گفتم بازی سختی برای هر دو تیم بود اما تیم ما بازی را خوب آغاز کرد و موقعیت گل زیادی داشتیم. خوشبختانه زود به گل رسیدیم اما بعد از آن بازی را از دست دادیم و گل خوردیم.

او ادامه داد: بعد از تساوی منطقی فوتبال بازی کردیم و با دفاع خوب بازیکنانمان شانس گل به حریف ندادیم. در نیمه دوم سه، چهار فرصت داشتیم که بازی را با اختلاف دو، سه گل ببریم. بچه های ما خیلی خوب بازی کردند و بازی بدی که برابر سایپا داشتیم را جبران کردند.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه تیم ما به مرور زمان بهتر می‌شود اظهار کرد: زمان زیادی تا بازی با ذوب آهن داریم و می‌خواهیم در این مدت ریکاوری و تمرینات خوبی داشته باشیم تا روند صعودی‌مان را ادامه دهیم.

دایی در خصوص استفاده از کریم اسلامی در خط حمله تیمش گفت: او یکی از موثرترین بازیکنان ما برابر تراکتورسازی بود که یک گل هم زد و در کار تیمی موفق بود. ما ۱۱ بازیکن داشتیم که تمامشان جانانه بازی کردند. امروز یک تیم منسجم بودیم. چندین فرصت داشتیم که نشان می‌هد در مسیر پیشرفت قرار داریم. امیدواریم مصدومان هرچه زودتر به تیم باز گردند تا بهتر از همیشه کار کنیم.

او با تاکید بر اینکه هر کس در تمرینات بهتر باشد در ترکیب قرار می‌گیرد، عنوان کرد: همه بازیکنان باید در خدمت تیم باشند. صلاح دانستیم این بازی از اسلامی استفاده کنیم و اوسانی نیمکت نشین شود.

دایی در پاسخ به این سوال که قول کسب سهمیه آسیا را می‌دهد، ابراز کرد: من به کسی قول نمی‌دهم. خدا را شکر از وسط جدول جدا شدیم ولی حمایت مالک و مدیریت تیم باشد در این مسیر ما را بیشتر کمک می‌کند. در بعضی نقاط زمین ضعف داریم که باید آنها را تقویت کنیم تا با قدرت بیشتری در ادامه بازی‌ها شرکت داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج