۲۶۱۷۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسکوچیچ: محرومیت شریفات غافلگیرم کرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد مسئولان این باشگاه هیچ اولتیماتومی به او نداده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: انتظار داریم در جام حذفی برخلاف مسابقات لیگ نتایج خوبی کسب کنیم. می‌دانیم استقلال تیمی قدر و مدعی است، اما ضمن احترام به این تیم می‌خواهیم در بازی فردا پیروز باشیم.

وی در ادامه افزود:‌ علی‌رغم اینکه بازیکنان‌مان برای دیدار با استقلال انگیزه بالایی دارند، اما مشکلاتی هم در تیم داریم که باید به آنها رسیدگی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا قرار است این تیم در جام حذفی مانند لیگ عملکرد ضعیفی داشته باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: می‌توانم بگویم علی‌رغم بازی‌های خوبی که در چند هفته اخیر به نمایش گذاشتیم، اما دچار بدشانسی‌هایی می‌شویم که در نهایت نتیجه به ضرر تیم ما تمام می‌شود. چیزی که قطعی است این است که تیم ما از نظر کیفی روند روبه‌رشدی داشته است و می‌خواهیم این روند را ادامه بدهیم.

اسکوچیچ در مورد اینکه گفته می‌شود مسئولان باشگاه فولاد به وی برای دیدار مقابل استقلال اولتیماتوم داده‌اند، تصریح کرد: چنین چیزی از سوی مدیریت باشگاه مطرح نشده است. من کار خودم را می‌کنم و چنین صحبتی مطرح نشده است. یقیناً اگر لازم باشد دوستان با من صحبت می‌کنند.

وی افزود: من به خودم می‌توانم اولتیماتوم بدهم، چون این اخلاق را در وجود خودم می‌بینم و سعی می‌کنم هر روز بهتر از روز گذشته باشم. من به اعتمادبه‌نفس خود ایمان دارم و فعلاً به وظایفم فکر می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص اینکه چرا به یکباره اسماعیل شریفات از سوی کمیته انضباطی برای دیدار مقابل استقلال محروم اعلام شده است، گفت: خودم هم دلیلش را نمی‌دانم و از شنیدن این مسئله غافلگیر شدم. او به دلیل کارت قرمزی که مقابل صبای قم گرفت در دیدار مقابل تراکتورسازی محروم بود و بازی نکرد و پس از آن در دو دیدار دیگر برای فولاد به میدان رفت، اما الان اعلام کرده‌اند که مقابل استقلال محروم است.

اسکوچیچ با اشاره به خبرنگاران گفت: از شما می‌خواهم به من توضیح دهید که چرا شریفات محروم شده است. آیا کسی اطلاع دارد که به من بگوید چطور شریفات محروم شده است؟ من خارجی هستم و با قوانین اینجا آشنایی ندارم و ترسم این است که شریفات فردا مقابل استقلال محرومیتش را سپری کند و دوباره او را محروم کنند!‌ ضمن احترام به ارکان فدراسیون فوتبال جریمه باید به موقع باشد و به بازی بعد نکشد. من به قوانین احترام می‌گذارم، ولی مجبور هستیم از این شرایط لذت ببریم، زندگی هم یک بازی است!

وی درباره اینکه فولاد فصل گذشته بهترین خط دفاعی را داشته، اما در فصل جاری این تیم در خط دفاعی ضعف دارد و در طرف مقابل هم استقلال خط حمله قدرتمندی دارد، گفت: چیزی که طبیعی است این است که استقلال خط حمله خوبی دارد، اما در فوتبال همه چیز خط حمله نیست، هم ما و هم استقلال نقاط ضعف و قوت داریم. شما درست می‌گویید ما سال گذشته بهترین خط دفاع را داشتیم که الان همان بازیکنان در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند. علی‌رغم احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم، اما ما باید هر هفته مقابل بازیکنان سابق خود بازی کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره اینکه چه بازیکنانی از فولاد برای بازی فردا مقابل استقلال شانس بازی ندارند، عنوان کرد: امید خالدی با توجه به مصدومیتی که دارد فردا احتمالاً نمی‌تواند بازی کند، به غیر از او وکیا رباط صلیبی پاره کرده است، جماعتی هم با توجه به کمردردی که دارد کجدار و مریز با او کار می‌کنیم و حسین مالکی هم مصدوم است. به غیر از اینها ما نسبت به فصل گذشته هشت بازیکن خود را هم نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر فردا تیمش مقابل استقلال شکست بخورد آیا طبق حرفی که زده به خودش اولتیماتوم می‌دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: من مربی هستم که از کار خودم ترسی ندارم. من فعلاً سرمربی فولاد هستم و شغلم را هم راحت از دست نمی‌دهم.

اسکوچیچ در پایان خطاب به خبرنگاران گفت: من از شما دلگیر شدم که چرا جواب سؤالی را که پرسیدم، ندادید. من پاسخ سؤال‌های شما را دادم، اما شما جواب سؤال من را ندادید. البته یکی از خبرنگاران خطاب به اسکوچیچ گفت بهتر است جواب سوالش را از مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج