۲۶۲۰۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فروش ADSL در ۶ استان متوقف شد

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: تا زمان تامین منابع مالی، فروش اینترنت ADSL در ۶ استان به متقاضیان متوقف شده است.

خبرگزاری مهر: معاون شرکت مخابرات ایران گفت: تا زمان تامین منابع مالی، فروش اینترنت ADSL در ۶ استان به متقاضیان متوقف شده است.

داوود زارعیان در مورد اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت مبنی بر عدم فروش پهنای باند اینترنت به شرکت مخابرات ایران به دلیل بدهی، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران به دلیل محدودیتها، با کاهش منابع مالی مواجه شده است و به همین دلیل، برخی شرکتهای مخابراتی با کمبود اعتبار و درآمد رو به رو هستند.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم پرداخت بدهی از سوی ۸ شرکت مخابرات استانی به شرکت ارتباطات زیرساخت، این شرکت نسبت به توقف فروش پهنای باند اینترنت اقدام کرده است ادامه داد: با مذاکرات صورت گرفته هم اکنون مشکل دو استان همدان و مازندران رفع شده است و ۶ استان باقی مانده نیز در صدد تامین منابع مالی هستند.

زارعیان رقم بدهی شرکتهای مخابرات استانی به زیرساخت را اعلام نکرد و گفت: تا زمان تامین منابع، شرکت مخابرات ایران از فروش سرویس ADSL در استانهای مورد نظر خودداری می کند تا اختلالی در سرویس مشترکان فعلی پیش نیاید.

معاون شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت در ارائه پهنای باند اینترنت به مخابرات، تاثیری بر سرویس دریافتی مشترکان فعلی این شرکت نخواهد داشت اضافه کرد: ارتباط مشترکان فعلی ADSL در این استانها قطع نشده و یا از کیفیت آن کاسته نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مخابرات مبلغ ۱۳۰۰ میلیارد تومان لاصولی از مشترکان تجاری و خانگی خود دارد خاطرنشان کرد: در صورت تعامل دولت با شرکت مخابرات ایران، بسیاری از مشکلات بدهی این شرکت، مرتفع خواهد شد.

زارعیان تاکید کرد: کاهش تعرفه های شرکت مخابرات ایران از سال ۹۳ تاکنون باعث کاهش درآمد این شرکت شده و این موضوع مشکلات بسیاری از جمله عدم توانایی در تامین منابع را برای مخابرات به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت روز گذشته اعلام کرد: فروش پهنای باند اینترنت به شرکتهای مخابراتی در ۶ استان به دلیل بدهی و عدم توجه به اخطار شرکت زیرساخت، متوقف شده است.

اختلاف بر سر بدهی های شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات زیرساخت، چند ماهی است که محل مناقشه این دو شرکت است و پیش از این نیز در مردادماه امسال زیرساخت اعلام کرده بود که به دلیل بی‌توجهی مخابرات به تذکرات شرکت زیرساخت مبنی‌ بر پرداخت بدهی خود، ارتباط مشترکان مخابرات برای اینترنت و مکالمات بین الملل را در ۹ استان قطع می‌کند که این موضوع در آن زمان و با برگزاری جلساتی میان دو شرکت، اجرا نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج