۲۶۲۰۸۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

اظهارنظر جدید علی ضیا درباره فحاشی ها

مجری تلویزیون گفت: «شب گذشته سعی کردم تمام سوءتفاهماتی که در این چند روز اخیر به وجود آمده را برطرف کنم.»

کاپ: علی ضیا پس از جلسه آشتی کنان خود با پرویز مظلومی اظهار داشت: «در مجموع اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داد خوب نبود. من از همان روز که چنین ویدئویی منتشر شد گفتم که اصل کار اشتباه است و به خاطر همین از پرویز مظلومی عذرخواهی کردم. شب گذشته نیز با حضور در اردوی استقلال و رویارویی با مظلومی رسما از وی عذرخواهی کردم و خواستم که مرا حلال کند.»

وی همچنین افزود: «از همه هواداران استقلال هم می خواهم که مرا ببخشند. شب گذشته سعی کردم تمام سوءتفاهماتی که در این چند روز اخیر به وجود آمده را برطرف کنم و خوشحالم که مظلومی نیز عذرخواهی مرا پذیرفت. باید از آقای کاشانی نیز تشکر کنم که چنین فضایی را فراهم کردند تا سوءتفاهمات خاتمه پیدا کند.»

مجری تلویزیون درباره هجمه ای که در روزهای اخیر علیه او از سوی هواداران فوتبال به ویژه استقلالی ها در شبکه های اجتماعی ایجاد شده بیان داشت: «از کسانی که حتی به من فحش دادند ناراحت نیستم چون همه آنها برادران و خواهران من هستند. مطمئن باشید برای آنها دعا هم می کنم. از خداوند آرزوی سلامتی برایشان دارم.»

وی در پایان افزود: «امیدوارم از این پس دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در حوزه فوتبال نباشیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه دیگه ضیا جان....اینبار نوبت ماست که برا تو دعا کنیم...دعا کنیم که ظاهر و باطنتو باهم وفق بدی...که ظاهرت نقش مذهبی و خداشناس و خدا ترس نداشته باشه و باطنت یه طوره دیگه باشه برادر...نوبتیم که باشه نوبت دعای ما مردمه برا تو ...و امثال تو..که برا رسیدن به هدفت یا چه میدونم مشهور شدن...یا اجرای 2تا برنامه اضافه میری تو جلد یه ادم دیگه...که خیلی فاصله داره با خودشون و باطنشون....من نه طرفدار استقلالم نه پرسپولیس...ولی طرفدار انسانیت چرا...هستم...امیدوارم به راه راست هدایت شیم...همه مون..

    • امیر

      اصلا بحث آبی و قرمز نیست . خودمون شماهارو اینجوری بار آوردیم . امثال گوران ها ؛ ضیاءها و... خیلی های دیگه که هنوز از شیرین کاریهاشون مارو مستفیض نکردند حاصل رفتارهای خودمون هستند . اینقدر بهتون بها دادیم که شدید این . یه مجری بیست و چند ساله رو وقتی تو خیابون میبینیم التماس میکنیم تا با ما عکس بندازه و ......

    • بدون نام

      دمت گرم

    • دو آتیشه استقلال

      بهتر است که اقای علی ضیا این نظر منو بشنوند اقای ضیا من یکی از طرفداران پروپاقرص شما بودم و واقعا از برنامه های شما و همچنین از کار هایی که در برنامه هایتان انجام میدادین خوشم میو اومد اما با دیدن این کلیپ نه من بلکه خیل عظیمی از طرفداران خودرا ازدست دادین من همیشه شما رو با اقای علیخانی مساوی میدیم و هروقت تعریفی از اقای علیخانی تو یک جمعی میشد من هم نام شمارو اضافه میکردم اما دیگه نام شما برای من ارزشی ندارد.اقای علیخانی هم دواتیشه طرفدار پرسپولیسه ایا تا به حال از ایشون یه همچین کلیپی دیده شد.اقای ضیا من واقعا برای شما متاسفم

    • فاطمه

      واقعا متاسفم مگر تازه از مکه بر نگشته بودی ؟به این زودی پرونده ات را ککه درعرفات خدا سفید میکند را سیاه کردی صدا وسیما نباید حالا حالا ها تو را ببخشند مجری معروف بایرگد رفتارش الگو باشد

    • بهاره

      خیلی دوست داشتنی هستی

    • بدون نام

      خیلییییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج