۲۶۲۵۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

كشف اختلاس بانك سپه بلوار لاله تهرانسر

اداره بازرسي بانك سپه بنا به بر شواهد و مدارك به دست آمده در اواخر سال ۸۹ نسبت به اقامه دعوا بر عليه متهم (معاون شعبه بلوار لاله تهرانسر) به دادسرا و مراجع قضايي اقدام كرد.

ایلنا: توسط اداره بازرسي بانك سپه اختلاس ۳ ميليارد و ۲۰۰ ميليون توماني صورت گرفته درشعبه بلوار لاله تهرانسركشف و وصول منابع در دست اقدام است.

اداره بازرسي بانك سپه بنا به بر شواهد و مدارك به دست آمده در اواخر سال ۸۹ نسبت به اقامه دعوا بر عليه متهم (معاون شعبه بلوار لاله تهرانسر) به دادسرا و مراجع قضايي اقدام كرد.

معاون شعبه بلوار لاله تهرانسر به عنوان متهم اصلي اين پرونده اقدام به خارج كردن اوراق خام ضمانتنامه از شعبه كرده و با جعل مهر همچنين جعل امضاء رييس شعبه مبادرت به صدور ضمانتنامه بانكي جعلي و همچنين نامه هاي اداري جعلي مربوطه كرده است.

متهم ضمن تباني با يكي از مشتريان بانك اقدام به جعل مهر و امضاء و در نهايت صدور ضمانتنامه جعلي كرده و از اين محل بالغ بر ۳۱ ميليارد و نهصد و ۸۸ ميليون و ۴۷ هزار و ۳۵۸ ريال درآمد غير قانوني و نامشروع كرده است.

بانك سپه پس از مطلع شدن از موضوع و به دست آوردن اطلاعات و شواهد و مدارك نسبت به اقامه دعوا بر عليه متهم اقدام كرده است. با پيگيري هايي صورت گرفته و اعلام شكايت عليه متهم حكم جلب از وي دادسرا اخذ و متهم دستگير شد.

پس از دستگيري و پيگيريهايي صورت گرفته و اقدامات حقوقي انجام شده توسط بانك سپه مبلغ ۱۶ ميليارد و ۵۲۵ ميليون و ۹۴۸ هزار و ۷۱۸ ريال از محل منابع و وجوه نقد متهم اخذ و به حساب بانك واريز شد.

همچنين علاوه بر مبلغ فوق يك دستگاه آپارتمان متهم به ارزش عرفي حدود ۸ ميليارد ريال كه به نام همسر وي ثبت شده بود به حكم دادگاه به نفع بانك سپه ضبط شده است.

ضمن اقدامات فوق تمامي حساب هاي متهم و همسر وي توسط دادسرا مسدود و سه فقره چك نامبرده به مبلغ ۱ ميليارد و ۱۶۲ ميليون و ۱۰۱ هزار و ۸۰۳ ريال ‏ چك دوم دو ميليارد و ۵۱۱ ميليون و ۵۳۷ هزار و ۹۱۶ ريال و چك سوم ۲ ميليارد و ۳۵۸ ميليون و ۱۷۶ هزار و ۹۰۵ ريال نيز كه از متهم نزد بانك بود به اجرا گذاشته شد.

درمجموع با اقدامات صورت گرفته توسط بانك سپه و همكاري قوه قضاييه بالغ بر ۳۰ ميليارد ريال ازكل مبلغ اختلاس شده (۳۱ ميليارد و ۹۸۸ ميليون و ۴۷ هزار و ۳۵۸ ريال) وصول و يا در حال وصول بوده و مابقي است با توجه به اقامه دعوا و شكايت عليه شركت طرف معامله متهم وصول خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدجعفری

      خدا بده برکت کار ازمیلیون گذشته خدا زیادش کنه

    • بدون نام

      لطفا فهرست شعبه هایی که توشون خلاف نشده رو بیارین که اونارو بشناسیم...اینطوری حجم کار شما هم کمتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج