۲۶۲۵۶۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

وضعیت جسمی رضا ناجی بعد جراحی

رضا ناجی که یک‌ماه پیش مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفت، به توصیه پزشکش استراحت مطلق کرده و حالا از بهبودی نسبی برخوردار شده است.

خبرگزاری ایسنا:‌ رضا ناجی که یک‌ماه پیش مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفت، به توصیه پزشکش استراحت مطلق کرده و حالا از بهبودی نسبی برخوردار شده است.

سیدعباس عظیمی - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت - ۱۳ آبان‌ماه در حضور همسر و یکی از سه فرزند این هنرپیشه پیشکسوت، به عیادت او رفت.

ناجی - بازیگر سینما - درباره مشکل قلبی‌اش توضیح داد: یک‌ماه پیش (۱۱ مهرماه) دردی در قفسه سینه‌ام احساس و برای چکاپ و آزمایش به بیمارستان «بقیه‌الله» مراجعه کردم. در آزمایش اولیه «اکوی قلب» مشخص شد یکی از چهار رگ اصلی قلبم گرفته است. به همین دلیل در «سی‌سی‌یو» بستری و برای انجام «آنژیو» آماده شدم. متأسفانه معلوم شد که چهار رگ مسدود دارم که دکتر دیگر اجازه بازگشت به منزل را به من نداد. پس از مشورت با یک پزشک متخصص دیگر، ۱۳ مهرماه برای عمل جراحی باز قلب آماده شدم که خوشبختانه این عمل با موفقیت انجام شد و اکنون برای بهبودی کامل، روزی نیم ساعت در مسیر صاف پیاده‌روی می کنم تا در آینده بتوانم همچون گذشته به فعالیت هنری‌ام ادامه دهم.

این برنده خرس نقره‌ای جشنواره برلین که از کارمندان بازنشسته نیروی هوایی ارتش نیز است، از سابقه‌اش در تئاتر و دوران جوانی‌اش که کمتر صحبتی از آن به میان آمده است، تعریف کرد و درباره اولین حضورش در سینما گفت: دهه ۴۰ بود که به عشق بازیگری از تبریز به تهران آمدم؛ مولی به موفقیتی که مد نظرم بود دست نیافتم و دوباره در سال ۱۳۵۱ به تبریز برگشتم و به استخدام نیروی هوایی درآمدم. آنجا یک گروه تئاتر تشکیل دادم و این روند ادامه داشت تا این‌که حدود سال ۱۳۶۰ با نمایشنامه‌ای به نام «سخن خاک» با تلویزیون تبریز همکاری کردم و سال ۱۳۷۴ با فیلم «فرار از جهنم» به کارگردانی شفیع آقامحمدیان به‌عنوان هنرپیشه به سینمای حرفه‌ای قدم گذاشتم. پس از آن نقش کوتاه نیز در سال ۱۳۷۵ با شرکت در تست بازیگری فیلم «بچه‌های آسمان» مجید مجیدی از میان ۲۵۰۰ نفر به‌عنوان نقش اول انتخاب شدم و تا امروز عاشقانه به این کار مشغول هستم.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز با آرزوی بهبودی کامل برای این پیشکسوت، از برنامه‌های آینده موسسه برای پیشکسوتان مانند پیگیری امور بیمه درمانی هنرمندان، سفرهای دسته‌جمعی و برگزاری جشن زادروز هنرمندان متولد مهر، آبان و آذر که تا کنون به تعویق افتاده است، پس از ایام سوگواری محرم و صفر اشاره و اظهار کرد: امیدوارم شما با به‌دست آوردن کامل سلامتی‌تان بتوانید مانند قبل، در برنامه‌ها موسسه شرکت و دیگر اعضای پیشکسوت را همراهی کند.

او همچنین افزود: امیدواریم با همکاری بیش از پیش مسؤولان و در اختیار داشتن امکانات سخت‌افزاری بیشتر، خدمات بهتری را به پیشکسوتان ارائه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرزوی سلامتی دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج