اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۳۲۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقاد مجری ممنوع التصویر از شبکه تهران

در ارتباط با اين مساله انتظارم از شبكه تهران چيز ديگري بود؛ اين مثل ماهي بزرگي است كه آن را در تنگ كوچكي بيندازيم و نتواند شنا كند؛ بنابراين اگر يك مجري را در برنامه بگذاريم كه گزينشي عمل كند و كلا برنامه گزينشي باشد، جذابيت و به دنبال آن خود مخاطب را از برنامه حذف كرده‌ايم.

خبرگزاری ایسنا: مهدي واعظي ـ مجري شبكه تهران ـ كه در پي حاشيه‌هاي ايجاد شده در برنامه «ورزش از نگاه پنج» از هفته گذشته در اين برنامه حاضر نشده است، گفت: اميدوارم شبكه‌ي ما (شبكه تهران) شبكه‌اي باشد كه مخاطب محوري را مد نظر قرار دهد نه ميهمان محوري تا اگر سوالي هم مي‌شود به نيت توهين گرفته نشود.

اين مجري درباره‌ي لزوم حمايت مديران رسانه و كشور از مجريان و هنرمندان براي ايجاد يك گفت‌وگوي موفق تلويزيوني، گفت: مساله‌اي كه وجود دارد اين است كه متاسفانه كشور ما ظرفيت توليد برنامه‌ي زنده را ندارد؛ تا زماني كه اين ظرفيت به وجود نيايد همه مشكل دارند و هر كسي مي‌تواند به ديگري توهين كند و زد و بندهايي بين مجري و مهمان برنامه صورت بگيرد؛ در كل اگر ظرفيت نباشد حمايت صورت نمي‌گيرد و مديريت هم طبق خواسته‌ها و سياست‌هاي مديريتي خودش عمل مي‌كند.

انتقاد مجری ممنوع التصویر از شبکه تهران

مهدي واعظي در پاسخ به پرسشی مبني بر اينكه آيا مديران رسانه ملي نبايد در قبال ريسك‌هاي مجريان و هنرمندانشان و حتي اشتباهات آنان سعه‌ي صدر بيشتري نشان دهند؟ اظهار كرد: كار رسانه‌يي در كشور ما نيازمند يك اصول است؛ اصولي كه در كل دنيا تدريس مي‌شود مديريت نيز نيازمند يك اصول رسانه‌يي است؛ كسي كه به عنوان يك مدير رسانه‌يي مطرح، اصولي را پياده مي‌كند بايد شرايط اجتماعي و فردي او نيز حرفه‌يي باشد؛ اينكه خطي عمل نكند. در اين زمينه مولفه‌ي مخاطب، مهم‌ترين اصل است وقتي مديريت كاري نكند كه به دنبال آن مخاطب جذب شود، در نتيجه مخاطبان از دست مي‌روند.

وي كه در آخرين برنامه به دليل طرح يك پرسش، با مدير عامل باشگاه پرسپوليس درگيري لفظي پيدا كرده بود، ادامه داد: فرق نمي‌كند اگر در جايي خلاف واقعيت بگوييم و بشنويم؛ همه‌ي اينها به هوش زمان و مكان برمي‌گردد؛ زماني كه من مجري، گزارشگر و يا هر چيز ديگر، مطلبي مي‌نويسم وقتي از بخش دلالي در ورزش اطلاعي داشته باشم و بتوانم آن را حلاجي كنم مي‌توانم در مقابل انتقادات بايستم‌.

واعظي با اعتقاد بر اينكه توبيخ‌هاي اين چنيني راه را براي ساخت برنامه‌هاي جذاب مي‌بندد، خاطرنشان كرد: در ارتباط با اين مساله انتظارم از شبكه تهران چيز ديگري بود؛ اين مثل ماهي بزرگي است كه آن را در تنگ كوچكي بيندازيم و نتواند شنا كند؛ بنابراين اگر يك مجري را در برنامه بگذاريم كه گزينشي عمل كند و كلا برنامه گزينشي باشد، جذابيت و به دنبال آن خود مخاطب را از برنامه حذف كرده‌ايم.

واعظي همچنين درباره‌ي حمايت برخي مديران از برنامه‌هايي همچون «۹۰» اظهار كرد: عادل فردوسي‌پور در شرايط خاصي كارش را دنبال مي‌كند به اين دليل كه حمايت مقتدرانه‌اي از سوي مديران مي‌شود و اين به مسائل غيرورزشي برمي‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • يك هموطن باتجربه ودنياديده

      اميدواريم مديرشبكه صحبت هاي هموطنان ومجري محترم ورزش ازنگاه 5رابگوش جان بشنود وسريعأعمل كند وشهامت راازمديرشبكه3بياموزد وچنان ازواعظي حمايت كندكه اوازعادل فردوسي پور. ازمجريان برنامه هاي ديگر هم انتظارميرود واعظي راتنهانگذارند.

      پاسخ ها

      • حسن71

        واقعا برات متاسفم که این حرف را میزنی
        ادم جوگیر اینطوره تا 2روز اومد تو تلویزیون میخواد خودش را نشون بده و خودش را با عادل فردوسی پور مقایسه میکنه اخه مجری تازه کار چه طور به خودت اجازه میدی که خودت را با فردوسی پور مقایسه کنی؟؟؟
        فردوسی پور به اندازه ی سنت مجری بوده که الان به اینجا رسیده

      • مملي

        عزيز دل برادر
        عادل فردوسي پور يك مجري هستش كه طرفدار تيم خاصي نيست، لاقل اينجوري نشون ميده و به همه تيم ها گير ميده. نه اينكه يك مجري استقلالي بياد و بخواد يك مدير پرسپوليسي رو به چالش بكشونه.

    • فرامرز

      برنامه هاي ورزشي شبکه 5 فقط برا وقت پر کردنه وهيچ هدفي نداره.ومجرياش هم مي خوان جذابيتي داشته باشن با حاشيه درست کردن و سوال پيچ کردن بيهدف و بي برنامه.

    • الف

      همیشه همین بوده تامجری یا خبر نگاری باب دل بعضی نیست ومستقل وبا درایته یا ممنوع التصویر می شه یا اخراج متاسفانه صدا وسیما همین کارا رودر پیش گرفته که مخاطب ش کم شده در حالیکه برنامه های چالشی خیلی به جذابیت کمک ومخاطب وجذب می کنه هرچند گوش کسی بدهکار نیست کاش که صداقت والقای عدم سو گیری وجهت گیری حرف اول رو می زدوگوینده ومجری وخبرنگار این وسط طعمه وحیف ومیل نمی شدند.

    • علی

      یکی نیست به این مجری بگه حرفهای شخصی خودتت را دیدگاه مردمی تلقی نکن فردوسی پور به خاطر اینکه علایق شخصی خودش رو بروز نمیکنه محبوبه وبا همه یک جور برخورد میکنه این مجری خواسته اینجوری مشهور بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج