۲۶۳۶۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عراق: داعش نفس های آخر خود را می‎کشد

رئیس ستاد مشترک ارتش عراق با تاکید بر اینکه داعشی‎ها نفس‎های پایانی خود را در الرمادی می‎کشند، اعلام کرد که این شهر به زودی از دست داعش آزاد می‎شود.

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مشترک ارتش عراق با تاکید بر اینکه داعشی‎ها نفس‎های پایانی خود را در الرمادی می‎کشند، اعلام کرد که این شهر به زودی از دست داعش آزاد می‎شود.
ارتش عراق: داعش نفس‎های آخر خود را در «الرمادی» می‎کشد

«عثمان الغانمی» رئیس ستاد مشترک ارتش عراق اعلام کرد که دشمن نفس‎های پایانی خود را در الرمادی می کشد.

وی در نوار ویدئویی که وزارت دفاع عراق آن را در سایت خود پخش کرده است، اعلام کرد که عملیات آزادی شهر الرمادی مرکز استان الانبار بر اساس طرح و برنامه و جدول زمانی پیش می رود.

به گزارش خبرگزاری الفرات‎نیوز، رئیس ستاد مشترک ارتش عراق گفته که عملیات محاصره این شهر از چهار محور با پشتیبانی یگان توپخانه‎ای ارتش و حمایت نیروی هوایی صورت گرفته است.

الغانمی افزود: عناصر تروریستی در الانبار عقب نشینی کردند، به گونه ای که قادر به درگیری با نیروهای عراقی نیستند و زمانی که نیروهای عراقی پیشروی می‌کنند، این عناصر سلاح و مهمات خود را رها و به شکل کورکورانه عقب‎نشینی می‎کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: این نشانه خوبی است که الانبار طی روزهای آینده آزاد می‎شود و پس از آن به سراغ دیگر مناطق خواهیم رفت.

نیروهای عراق طی هفته‎های گذشته بر بیشتر مناطق اطراف شهر الرمادی که داعش از اواسط ماه می گذشته بر آن سیطره پیدا کرد، مسلط شدند.

«صباح کرحوت» رئیس شورای استانداری استان الانبار عراق چند روز گذشته تاکید کرده بود که نیروهای ارتش، پلیس و اداره مبارزه با تروریسم در چهار محور در اطراف الرمادی مرکز استان الانبار مستقر شدند .

سرتیپ «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک در عراق روز سه شنبه گذشته اعلام کرد که نیروهای عراقی توانستند 80 درصد از استان الانبار را از دست داعش آزاد کنند.

وی به خبرگزاری دولتی عراق «واع» گفته بود که «نیروی های مشترک پس از تسلط بر مرکز شهر الرمادی، به پیشروی چشمگیری در عملیات آزادسازی استان الانبار رسیدند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج