۲۶۳۸۷۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شهادت دانشجوی رودهنی به دست داعش

یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در دفاع از حریم حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات اسلامی در روز ۱۷ آبان به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

خبرگزاری آنا: یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در دفاع از حریم حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات اسلامی در روز ۱۷ آبان به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

سید اسماعیل سیرت‌نیا، از نیروهای سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در عملیات مستشاری در حومه شهر حلب در سوریه به شهادت رسید.
شهید مدافع حرم سیرت نیا روز گذشته به ضرب گلوله تک تیراندازان تکفیری داعش مجروح و سپس به شهادت رسید.

وی از دانشجویان رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بود که در مقطع کارشناسی پیوسته مشغول به تحصیل بود که در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) و در 17آبان ماه به دست نیروهای تکفیری در کشور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

دانشجوی شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا که سال‌ها با عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین به خادمی خاندان اهل بیت عصمت و طهارت مشغول بود، هتک حرمت تروریست‌های مورد حمایت مستکبران و کشورهای مرتجع منطقه، به اماکن مقدسه در سوریه را برنتافت و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) راهی سوریه شد. این شهید بزرگوار سرانجام

پاداش اخلاص خود را گرفت و در ماه محرم در نبرد با سرسپردگان صهیونیسم جهانی به شهادت رسید و به دیدار مولای خود حضرت ابا عبدالله(ع) شتافت.

دکتر نقی شجاع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در پی شهادت سید اسماعیل سیرت نیا از مدافعان حرم حضرت زینب(س) و دانشجوی این واحد دانشگاهی پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

سرانجام بسیجی مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) در ایام سوگواری مولایش اباعبدالله الحسین و در ماه محرم در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حریم ولایت عروج کرد و به ملکوت اعلی پیوست. این شهید نماد ایمان، تقوی، صداقت، اخلاص، اراده، تلاش و فداکاری در راه خدا و در مسیر نورانی امام و رهبری و شهدای والامقام بود.

تداوم راه نورانی این شهیدان، مقاومت و حرکت در مسیر باورها و ارزش‌های الهی و خط امام و رهبری و دفاع از ولایت فقیه است.

اینجانب شهادت این بسیجی دلاور در دفاع از حریم ولایت را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، همرزمان، جامعه دانشگاهی و خانواده مکرم وی تبریک و تسلیت گفته، برای آن شهید والا مقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه مدافع حرم حومه حلب چیکار می کنه

    • سلی

      چرا دیگه میگید دانشجو منظورتون چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج