۲۶۴۲۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وزیر رفاه: به حساب بانکی سرک نکشیدیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طبق قانون مجلس شورای اسلامی باید حدود ۶میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی حذف شوند، گفت: در حال حاضر تعداد حذف‌شدگان از یارانه نقدی به مرز ۳میلیون نفر نزدیک شده است.

خبرگزاری تسنیم: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تعداد حذف‌شدگان از دریافت یارانه نقدی گفت: ما می‌خواهیم به تکلیف قانونی که مجلس برای دولت در نظر گرفته، برسیم. طبق قانون مجلس حدود ۶میلیون نفر باید از دریافت یارانه حذف شوند.

وی در پاسخ به "تأیید می‌کنید که تاکنون ۳میلیون نفر از دریافت یارانه حذف شده‌اند؟" افزود: نه، این میزان ۳میلیون نیست، بین ۲میلیون نفر تا ۳میلیون نفر است. تعدادی نسبت به حذف یارانه اعتراض کرده بودند که یارانه‌ها پس از بررسی وصل شده است. برخی نیز پس از اعتراض به آنها ثابت شد که دارای اموالی که ما بررسی کرده بودیم، هستند به همین دلیل یارانه‌شان وصل نشد.

ربیعی با ابراز "از طریق پایگاه‌ها به فعالیت‌های اقتصادی دسترسی داریم، اما به حسا‌ب‌های بانکی سرک نکشیدیم" گفت: تعداد افراد حذف‌شده از یارانه همچنان در مرز نزدیک به ۳میلیون نفر است.

حذف یارانه نقدی پُردرآمدها که در سال جاری بر اساس قانون مصوب مجلس با سرعت بیشتری اجرایی شده است، بر اساس اطلاع خبرنگار تسنیم از وزارت تعاون، کار و رفاه تا ۱۱ آبان ماه سال ۹۴ تعداد حذف‌شدگان به مرز ۳میلیون نفر رسیده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج